Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

ΒΟΡΙΔΗΣ : Ερχόμαστε και στον… χώρο σας.



Διαθέσιμος για υποψήφιος στην περιφέρεια Αττικής δηλώνει ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Μάκης Βορίδης, αν και, όπως είπε στο ραδιοσταθμό Flash, δεν έχει γίνει συζήτηση με τον πρόεδρο του κόμματος Γιώργο Καρατζαφέρη για το θέμα.

«Είναι μια απόφαση την οποία θα την πάρει ο πρόεδρος του κόμματος. Εγώ έχω πει ότι δεν με ενδιαφέρει προσωπικά το συγκεκριμένο ζήτημα, αλλά αν κριθεί ότι, ας το πω, η καλύτερη επιλογή για να υπηρετηθεί η παρουσία του ΛΑΟΣ στην αυτοδιοίκηση στην περιφέρεια Αττικής είναι η δική μου υποψηφιότητα, εγώ θα την υπηρετήσω αυτή την υποψηφιότητα, προφανώς» δήλωσε.

Οι πουτάνες Μάκη μας, λένε, είμαστε διαθέσιμες, στο…. ΣΠΙΤΙ σου; η στο ΣΠΙΤΙ μου;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...