Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 6 Ιουνίου 2021

Κόκκινο το Καστέλι με εντολή του γαλαζοπράσινου Χρυσόπαιδου.

 

Σε ανακατάληψη της Ρόζα Νέρα στον λόφο Καστέλι στην παλιά πόλη των Χανίων προχώρησε το μεσημέρι του Σαββάτου ομάδα περίπου 50 ατόμων μελών της “Συνέλευσης Αλληλεγγύης στη Ρόζα Νέρα”.

Οι αστυνομικοί που βρίσκονταν στο σημείο αποχώρησαν και οι συγκεντρωμένοι πολίτες άνοιξαν τις πόρτες που φυλάσσονταν από την αστυνομία τους τελευταίους 9 μήνες.

Χανιά: Ανακατάληψη της Ρόζα Νέρα στον λόφο Καστέλι ...


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Να γραψω ενα χμμμ ασχετο μηνυμα.....
Λοιπον ρεμαλια, οπως ελεγε και ο ακαλυπτος, καλα και ευτυχως που υπαρχει ακομα σθενος δυναμη και λεβεντια απο ελαχιστοτατους.
Δεν ξερω για την παρτη σας, αλλα προσωπικα ενημερωνομαι αποκλειστικα και μονο απο τρια ειδησεογραφικα κολπα ΚΑΙ ΜΟΝΟ!
ΙΧΝΟΣ, το πρωτο που μπαινω καθε πρωι και μεχρι να παω για ταβλιασμα εχω ξαναμπει καμμια πενηνταρια φορες. Το τρελομακελειο και το πορνιους. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!
ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΥΣΤΗ και εχω τη συνειδηση μου καθαρη και ΕΙΜΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!
ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΥΡΩΙΝΕΣ ΜΟΥ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...