Ολυμπιακό
Κολυμβητήριο Αθήνας. Αναρωτιέμαι πως και δεν πάει φυλακή κανείς σε αυτή τη
χώρα. Από ένα ποτήρι νερό να ρίχναμε όλοι οι Αθηναίοι και από 50 λεπτά π
καθένας θα ήταν σε λειτουργία για να μαθαίνουν τα παιδιά να κολυμπούν και να
μην πνίγονται.
ΝΕΟ ΧΑΟΣ στον ΣΥΡΙΖΑ! «Αντάρτικο» με 73 υπογραφές για σύγκληση της
Κεντρικής Επιτροπής...
-
Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ, μετά την κατάθεση επίσημου
αιτήματος για νέα σύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής.
Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν κατατε...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου