Ολυμπιακό
Κολυμβητήριο Αθήνας. Αναρωτιέμαι πως και δεν πάει φυλακή κανείς σε αυτή τη
χώρα. Από ένα ποτήρι νερό να ρίχναμε όλοι οι Αθηναίοι και από 50 λεπτά π
καθένας θα ήταν σε λειτουργία για να μαθαίνουν τα παιδιά να κολυμπούν και να
μην πνίγονται.
Γιατί οι Γερμανοί δεν έχουν κλιματιστικά
-
Παρά τους ολοένα συχνότερους και εντονότερους καύσωνες,
η Γερμανία εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τη χαμηλότερη χρήση
κλιματιστικών στην Ευρ...
Πριν από 13 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου