Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Άλφα δύω. Πάρτε μια για το σπίτι, και… μια για την… τουαλέτα



Ο Βορίδης, μίλησε σήμερα στην ΝΕΤ 105,8. Αναφέρθηκε στην σχέση του με τον αρχηγό του ΛΑΟΣ, και έβαλε τέλος στις φήμες για μετακίνησή του σε άλλο πολιτικό σχηματισμό. ( Γαργαλήστε μας ).

Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξης:

«Εγώ δεν έχω κανένα θέμα με τον Καρατζαφέρη. Είναι προφανές ότι σε μια σχέση πολυετούς συνεργασίας ότι μπορεί να υπάρξουν ας το πω στιγμές πιο δύσκολες.

Εγώ εκείνο που θέλω να πω είναι ότι ξέρω ότι ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ και εκτιμά τη δουλειά που έχω κάνει ( στις επαφές μου με την Ντόρα ) και από τη δικιά μου την μεριά όχι απλώς αναγνωρίζω,( το.. «πλύσιμο» που μου έκανε ) αλλά σέβομαι τις πολύ σημαντικές πολιτικές επιτυχίες ( για την διάλυση της Ν.Δ ) που έχει κάνει.

Να ξαναπώ ότι είναι ο μοναδικός πολιτικός ο οποίος έχει καταφέρει να αυτονομήσει ένα ολόκληρο πολιτικό ( συνονθύλευμα που αποτελείται από όλα τα ακροδεξιοχουντοβασιλικά κατακάθια ) ρεύμα και να καταφέρει δυο φορές να μπει στη Βουλή . Στην ερώτηση για το εάν είναι τόσο σίγουρος ότι δεν πρόκειται να αλλάξουν τα πράγματα σε ότι αφορά στο σενάριο μετακίνησής του, ο Βορίδης απάντησε ότι «Δεν υπάρχει ( προς το παρόν ) τέτοιο ενδεχόμενο».


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kanena glyfomouni θa tis kanei΄

Ανώνυμος είπε...

καρατζαφερη να πας σε παπα
να σε διαβασει

Ανώνυμος είπε...

Το μεγαλύτερο λαμόγιο της πολιτικής ακούει στο όνομα Βορίδης .
Απάντησε ποτέ που βρίσκει τα χρήματα που διαθέτει προεκλογικά .
Απάντησε γιατί μέχρι σήμερα έχει στηρίξει εις βάρος άλλων στελεχών του κόμματος , όλες τις αποφάσεις Καρατζαφέρη .

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΒΟΡΙΔΗ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ , Ο ΜΕΓΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ , ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ , ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΤΕ ;
ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΑΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ;
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ;

ΨΕΥΤΟΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ ! ! !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...