Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Κατόπιν εντολών της Τρόικας λένε ξεπουλήθηκαν τα Airbus A340-300


Είναι ψεύτες και απατεώνες. Πούλησαν και καινούργιους κινητήρες μαζί με τα Α 340 - 300

Δεν είναι μόνον εξευτελιστική η τιμή πώλησης των 4 αεροσκαφών τύπου Α 340 - 300 (31 εκατομμύρια ευρώ, μόνον).

Στην τιμή περιλαμβάνονται και 8τελείως αμεταχείριστοι κινητήρες
των αεροσκαφών Α340 , οι οποίοι κοστίζουν σήμερα σχεδόν 8 εκατομμύρια ευρώ .

Άρα η τιμή των α/φ Α340 είναι στην πραγματικότητα 23 εκατομμύρια ευρώ μόνον ......

Επίσης ξέχασαν μόνο να αναφέρουν πως η… αγοράστρια Apollo Aviation Group, είναι …Θυγατρική της εταιρίας Sciens Capital Management που ανέλαβε την αξιοποίηση των δικαιωμάτων του δημοσίου επί των αεροσκαφών.

Σε διευκρινιστική ανακοίνωση προχώρησε η Γραμματεία της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων και Αναδιαρθρώσεων (ΔΕΑΑ) μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν για το αντίτιμο τεσσάρων αεροσκαφών Airbus A340-300, που χρησιμοποιούσε στο παρελθόν η Ολυμπιακή.

Σύμφωνα με τις εξηγήσεις της ΔΕΑΑ, η πώληση είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής και συνιστά υποχρέωση της χώρας, σύμφωνα με το Μνημόνιο συνεργασίας με την τρόικα που ελέγχει διαρκώς την υπέρβαση των σχετικών προθεσμιών.

Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας.

Οι άλλες τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια).

Επισημαίνεται επίσης ότι κάποιες εταιρίες εξέφρασαν ενδιαφέρον για τα αεροσκάφη ατύπως και εκτός του πλαισίου της διαγωνιστικής διαδικασίας, συνεπώς δεν μπορούσαν να ληφθούν υπόψη σύμφωνα με τον νόμο.

Όπως αναφέρει η ΔΕΑΑ, ο διαγωνισμός διενεργήθηκε σύμφωνα με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και κατακυρώθηκε βάσει των εισηγήσεων που υπεβλήθησαν από τον χρηματοοικονομικό και το νομικό σύμβουλο για κατακύρωση στην πλειοδότρια εταιρία.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το μπουρδελοσπιτο τους θα το πουλουσαν οσο οσο.Βρε αρχιδια το τομαρι σας θελουμε.

toErwthmatologio είπε...

Ο Υπουργός μεταφορών, υπερπατριώτης,Βορίδης,υπέγραψε πρώτος.Για την Ελλάδα ρε γαμώτο και επειδή το θέλει και ο Πρόεδρος!!!!
Τι δουλειά έχει η Τρόικα ωρέ πατριώτη.Σταματήστε επιτέλους αυτό το βιολί.Για το ξεπούλημα της Ελλάδας δεν χρειαζόμαστε υποδείξεις.Μπορούμε και μόνοι μας!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...