Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Άναψαν τα ροζ τηλέφωνα στο περιβάλλοντος;


Το σπάταλο ελληνικό κράτος δεν βάζει μυαλό … Δείτε το λογαριασμό τηλεπικοινωνιακών τελών του Υπουργείου Περιβάλλοντος από 1η Αυγούστου 2011 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2011. Ποσό; 65.579 ευρώ. Και να φανταστείτε ότι ο ΟΤΕ δίνει απεριόριστες κλήσεις στα σταθερά με τη συνδρομή. Πόσες συνδρομές – γραμμές έχει αυτό το Υπουργείο; Ή τηλεφωνούν στα κινητά, η έχουν ταράξει τις ροζ «καταστάσεις». Αλλιώς δεν εξηγείται. Με υπουργό όμως τον «υπάλληλο» του Δ.Ν.Τ τον ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ τι να περιμένουμε. Αυτός έχει ως αποστολή την υπερχρέωση και διάλυση της χώρας.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε ξεφτίλες σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες δεν μπορούμε να πάρουμε ούτε υπεραστικό τηλέφωνο, το οποίο χρεώνεται ως αστικό και χρησιμοποιούμε για υπεραστικές κλήσεις το κινητό μας τηλέφωνο που το πληρώνουμε εμείς!!!!

ροζ τηλέφωνα είπε...

Μπράβο στους δημόσιους υπαλλήλους που καλούν τα [url=http://grlove.eu]ροζ τηλέφωνα[/url] για να διασκεδάσουν την πλήξη και την βαρεμάρα τους

ροζ τηλέφωνα είπε...

Γιατί πιστεύεις ότι μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι καλούν σε ροζ γραμμές και δεν το κάνουν ιδιωτικοί υπάλληλοι?

sexylife-ροζ τηλέφωνα είπε...

Δεν είναι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι ίδιοι και φυσικά είναι λάθος να τους στοχοποιούμε όλους με τον ίδιο παρανομαστή. Μπορεί να υπάρχουν ορισμένοι οι οποίοι να έχουν καλέσει σε ροζ γραμμές όμως οι περισσότεροι ασκούν σωστά την δουλειά τους.

George είπε...

ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ, είμαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΥΛΑ 25 χρονών και προσφέρω 100% LIVE KAI ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ cyber sex (camera sex και τηλεφωνικό σεξ)

Tι κάνω στα show μου;

-Παίζω με τις βυζάρες μου.

-Κάνω twerk και σου κουνάω τον κώλο μου.

-Κάνω πολύ καυλωτικό, αισθησιακό στριπτίζ.

-Κάνω βαθύ τσιμπούκι μέχρι πνιγμού.

-Γλύφω τα’αρχίδια σου και σου παίζω μαλακία.

-Καβαλάω τον δονητή μου και ξεσκίζομαι σε ότι στάση θέλεις.

-Βάζω δονητή στον κώλο μου.

-Με χύνεις όπου θέλεις.

-Ποδομαλακία με τα θεϊκά πόδια μου.

-Σαδωμαζοχιστικά παιχνίδια. Μπορώ να γίνω η πιο σκληρή αφέντρα και εσύ το σκλαβάκι μου… αλλά και το αντίθετο…

-Παιχνίδια ρόλων. (νοσοκόμα, αστυνόμος, δασκάλα, μαμά… και ό,τι άλλο μου ζητήσεις.

-τηλεφωνικό σεξ σε ροζ τηλέφωνα

–sexting

Σαν να σε βλέπω να καβλώνεις ήδη διαβάζοντάς το… Πάρε με άμεσα να σου αδειάσω τα αρχίδια…

για ενημέρωση σχετικά με τιμές, επικοινώνησε μαζί μου.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...