Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Για σου ρε ΠΟΛΑΚΗ ..με τις… αρχ(ιδι)ές σου.



Και μια "πληρωμένη απάντηση από το διαδίκτυο για τον …..«επαναστάτη»:
Τ' αρχίδια θέλουν σώβρακο
και τα τυριά ψυγείο
μα κάποιοι τ' ανταλλάσσουνε
για ένα υπουργείο.
Κι οι κρητικοί στα μίντια
είναι πολύ λεβέντες
μα μόλις γίνουν βουλευτές
όλοι τους κλάνουν μέντες.


Στην άλλη άκρη τώρα…. Ανένδοτος  στην απόφαση του για παραίτηση εμφανίστηκε  το πρωί της Κυριακής ο Γιώργος Ρωμανιάς, μιλώντας στο Mega.


Ενημέρωσε ήδη, όπως δήλωσε, για αυτή την απόφασή του τον Γιώργο Κατρούγκαλο και τον Παύλο Χαϊκάλη. Ο λόγος της απόφασής του να αποχωρήσει από το υπουργείο Εργασίας είναι τα νέα μέτρα καθώς εξήγησε ότι θα ήταν για εκείνον «εσχάτη ταπείνωση» να τα εφαρμόσει.
«Τους εξήγησα ότι για λόγους συνέπειας με τον εαυτό μου, δεν μπορώ να μείνω στο υπουργείο. Εγώ πήγα στο υπουργείο για να εφαρμόσω κάποιες αρχές. Δεν μπορώ να κάνω τα αντίθετα. Τους εξήγησα ότι δεν μπορώ να μείνω στο υπουργείο. Δεν μπορώ αυτή τη στιγμή που έλεγα κάποια πράγματα, να εφαρμόζω και να κάνω τα αντίθετα»,
«Είναι η έσχατη ταπείνωση για μένα να κάνω κάτι τέτοιο. Τους εξήγησα λοιπόν ότι αύριο το πρωί που θα έρθουν, 11 είναι η τελετή, λίγο πριν εγώ θα υποβάλω εγγράφως την παραίτησή μου και παρακαλώ να γίνει αποδεκτή», πρόσθεσε.
 «Δεν είναι δυνατόν εγώ να δώσω σύνταξη 87 ευρώ στον ανάπηρο. Γιατί αυτό νομοθετήθηκε». Συγκεκριμένα για το νομοσχέδιο, δεν δίστασε να πει πως είναι «γραμμένο με τέτοια αγραμματοσύνη, τέτοιο ερασιτεχνισμό, τέτοια άγνοια δεν έχω ξαναδεί. Είναι απίστευτο αυτό το νομοσχέδιο. Να σου λέει μέσα το πρώτο σχέδιο ότι στις μειωμένες συντάξεις σου κόβει 16% το μήνα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...