Όταν η Π.Ο.Π Ελληνική φέτα και το κασέρι με 6 ευρώ το κιλό μένει απούλητο (σαν ακριβό), με ποια λογική το τυρί του Τοστ πωλείται 9 Ευρώ το κιλό. Κοστίζει τόσο πολύ να κοπεί σε φέτες, η τάχα μου το αγοράζουν ακριβά χονδρική?
Απαντ: Αυτήν την βδομάδα Η Macr..Γερμανική Αλυσίδα που πουλάει και χονδρική , προσφέρει το ΓΚΟΥΝΤΑ και το ΕΝΤΑΜ 2,60 και 2,45 το κιλό (+ΦΠΑ) αντιστοίχως.
Η Γαλλική αλυσίδα ακόμα κι αν το αγόραζε από εκεί, μας το "φουσκώνει" λιανικά, από 230 έως 260 % παραπάνω. Δηλαδή σχεδόν 4 φορές πάνω στην αρχική τιμή.
Αρχαιολόγοι αποκρυπτογράφησαν πινακίδα με κατάρες γραμμένη στα ελληνικά και
στα λατινικά με μαγικά σύμβολα.
-
Αρχαιολόγοι από το Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης αποκρυπτογράφησαν μια
μοναδική πινακίδα κατάρας, γραμμένη στα αρχαία ελληνικά και λατινικά με
μαγικά σύμ...
Πριν από 2 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου