Το βίντεο που δείχνει τον Γιώργο Αυτιά να συνομιλεί με βιντεοσκοπημένη συνέντευξη του Παναγιώτη Ψωμιάδη τρεις διαδοχικές μέρες. Τι απάντησε ο Αυτιάς στις καταγγελίες; προσπάθησε να δικαιολογηθεί λέγοντας οτι έκανε πλάκα. «Μια πλάκα κάναμε κι εμείς και τσιμπήσανε όλοι» είπε χαρακτηριστικά. «Εμείς κάθε μέρα βγάζουμε για 5 λεπτά βίντεο του Ψωμιάδη για να δημιουργούμε ευχάριστη ατμόσφαιρα». Πάντως την πλάκα δεν την αποκάλυψε πριν τη βγάλουν στη φόρα οι Ράδιο Αρβύλα, μόνο κατόπιν εορτής
Το άτομο χρειάζεται πολύ κράξιμο.
ΕΕ: Αποφασίζουν για την εισαγωγή του ψηφιακό ευρώ! – Γιατί αποτελεί πλήγμα
για την οικονομική ελευθερία των πολιτών.
-
Ο σκοπός είναι η σταδιακή κατάργηση των μετρητών και των ανώνυμων
συναλλαγών που συνεπάγεται πειριορισμό των ατομικών ελευθεριών.
Μια από τις πιο κρίσιμ...
Πριν από 26 δευτερόλεπτα


1 σχόλιο:
ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ.....ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΟΜΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΛΖΧ?
Δημοσίευση σχολίου