Πάντα οι αμερικανοί ποντάριζαν σε κουτσά άλογα. Το ίδιο ίσως συνέβη και με τους νεοναζί Ουκρανούς. Από την εποχή του Ντιεμ στο Βιετνάμ, του Σάχη της Περσίας ,και της Αλ Κάιντα του Οσάμα μπιν Λάντεν. Ο κατάλογος είναι ατελείωτος. Όμως γιατί η υπόθεση θυμίζει τους περιβόητους για ατομικά όπλα …σωλήνες του Σαντάμ. Προετοιμάζουν το έδαφος για επέμβαση; Κάποιοι έσπρωξαν το θέμα στους New York Times.
Ανατριχίλα των Αμερικανών αναλυτών των μυστικών υπηρεσιών και εν συνεχεία της πολιτικής ηγεσίας των ΗΠΑ, από την αποκάλυψη ότι το διηπειρωτικό βαλλιστικό βλήμα (ICBM) που εκτόξευσε η Βόρεια Κορέα και δεν ήταν μια βορειοκορεατική "πατέντα" που μπορεί να δούλευε, αλλά μπορεί και όχι, αλλά το παλιό (έναρξη κατασκευής 1963), σοβιετικό R-36 ή SS-9 κατά το ΝΑΤΟϊκό κωδικό και απόλυτα αρκούντως ικανό πυρηνικό όπλο να προκαλέσει πυρηνικό "Αρμαγεδώνα" και να πλήξει τις ΗΠΑ!
Στην έκδοση Mod 4 έχει 3 κεφαλές, ακτίνα δράσης 12.000 χιλιόμετρα και, ναι, μπορεί να πλήξει όλα τα σημεία του ηπειρωτικού εδάφους των ΗΠΑ! Είναι ο πρόγονος του SS-18 Satan, ενός βλήματος που από μόνο του αρκεί να καταστρέψει την δυτική ακτή των ΗΠΑ!
Η Βόρεια Κορέα απέκτησε την σχετική τεχνολογία για την κατασκευή του διηπειρωτικού πυραύλου και ειδικά στο τομέα των πυραυλοκινητήρων που είναι και το πλέον σημαντικό στοιχείο σε έναν διηπειρωτικό πύραυλο, αφού αυτός εξασφαλίζει ότι η κεφαλή θα φτάσει στον στόχο της, από την Ουκρανία το 2015.
Όταν οι νεοναζί του Δεξιού Τομέα, σε συνεργασία με την ΕΕ και τις ΗΠΑ ανέτρεψαν τη νόμιμη κυβέρνηση του Βίκτορ Γιανουκόβιτς το 2014 και παρέδωσαν την χώρα στο δυτικό "πιόνι" Πέτρο Παροσένκο, οι Βορειοκορεάτες κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση στο ουκρανικό εργοστάσιο «Yuzmash» που κατασκεύαζε τους συγκεκριμένους πυραύλους και κινητήρες για την Σοβιετική Ένωση.
Οι εμπειρογνώμονες κατάφεραν να εξακριβώσουν, με βάση πρόσφατη φωτογραφία από επιθεώρηση του πυραύλου Hwasong-14 που είχε πραγματοποιήσει ο Κιμ Γιονγκ Ουν, ότι οι πυραυλοκινητήρες του, είναι τύπου Р-250. Με αυτούς εξοπλίζονται οι βαρέως τύπου σοβιετικοί διηπειρωτικοί πύραυλοι R-36 (SS-9 σύμφωνα με την κωδική ονομασία του ΝΑΤΟ).
"Προφανώς οι κινητήρες αυτοί εστάλησαν στην Βόρεια Κορέα μέσω λαθρεμπορίου στα μέσα του 2014 ή το 2015", δήλωσε στους The New York Times , ο εμπειρογνώμων του IISS Μάικλ Έλεμαν, εκφράζοντας την μεγάλη του ανησυχία για την κατάσταση αυτή και επισημαίνοντας ότι «το μεγαλύτερο ζήτημα συνίσταται στο πόσοι παρόμοιοι κινητήρες έφυγαν από την Ουκρανία μέσω λαθρεμπορίου».
Οι Αμερικανοί υπολογίζουν ότι οκτώ κινητήρες πουλήθηκαν από την Ουκρανία στην Βόρειο Κορέα. Ένας ακόμα αναπτύχθηκε με την μέθοδο της αντίστροφης μηχανικής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου