Για την απόφασή τους να ιδρύσουν ένα brand, εν μέσω της κρίσης, μιλούν στο Forbes η κα. Μαρέβα Γκραμπόφσκι – σύζυγος του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη – και η κα. Δήμητρα Κολοτούρα.
«Ήταν μια ρομαντική αντίδραση απέναντι στην οικονομική κρίση – ένα δυνατό αίσθημα πατριωτισμού. Θέλαμε να στηρίξουμε τη χώρα μας (…) να αποδείξουμε στον επιχειρηματικό κόσμο ότι υπάρχουν ευκαιρίες στην Ελλάδα και ότι δεν είναι όλα μαύρα», σημειώνει, μεταξύ άλλων, η κα. Μαρέβα Γκραμπόφσκι.
Όλο το διαφημιστικό άρθρο εδώ.
Ξέρεις μωρή σαβούρα πόσοι έχουν καλύτερες ιδέες αλλά δεν έχουν πίσω τους όλο το κωλοΜητσοτακεϊκο με όλες τις βρωμοσυνδέσεις τους και πάνε αύτανδροι αφού έχουν όλο το σύστημα απέναντι τους ; Άντε γαμίσου που θα μας το παίξεις και επιτυχημένη με όλων των προδοτών τις πλάτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου