Στο νοσοκομείο δύο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ στη Θεσσαλονίκη
-
Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από
κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα
ψιλικ...
Πριν από 19 δευτερόλεπτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου