Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Εμείς ΑΔΩΝΗ σε ξαναπροκαλούμε .




Πάλι πετά την μπάλα στην… εξέδρα ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

Επειδή εμείς είμαστε ποιο παλιές καραβάνες και τα ξέρουμε καλά τα πολιτικά κόλπα ,έχουμε να απαντήσουμε στον συκοφάντη ΑΔΩΝΗ ,διότι μας αποκάλεσε έμμισθους υποκριτές, δηλαδή..πολιτικούς. Θα έπρεπε να γνωρίζει ότι είμαστε από αυτούς που δεν σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας σε τέτοια θέματα, διότι για την ιδεολογία μας πάντα δίναμε ,και ποτέ δεν περνάμε. Τέλος πάντων να μπούμε στο ..ψητό. Τι ότι αποδέχεται πως δίνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στα κανάλια για να αγοράζει τηλεοπτικό χρόνο είναι η… ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. Δεν μας λέει όμως πόσες είναι αυτές οι εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ τον χρόνο, πόσα είναι από πάνω από το τραπέζι και πόσα από κάτω ,και αν δικαιολογούν οι πώλησης των βιβλίων του τέτοια ποσά, διότι ξέρουμε πως το βιβλίο δεν έχει ψωμί, εκτός εάν «σφάζει» τους πελάτες του. Λοιπόν Άδωνη, όσο για το ότι τα δηλώνεις ,έχεις τιμολόγια κ.λ.π ; Στην Ελλάδα είμαστε δεν είμαστε αλλού. Και στις μίζες για τα εξοπλιστικά, την Siemens, και άλλων ,τιμολόγια κόπηκαν, και «βιβλία» κρατούσαν. ( παλιά τα έκοβαν μέσω ναυτιλιακών ναύλων τώρα δεν ξέρουμε τα νέα κόλπα ). Εμείς ΑΔΩΝΗ σε ξαναπροκαλούμε .Είσαι σε θέση να μας πεις πόσα έδωσες στον καρατζαφέρη και στους άλλους καναλάρχες για να αγοράσεις …χρόνο; Θέλουμε ΣΥΝΟΛΙΚΟ Ποσό και όχι… «αέρα» πολιτικό. Εμείς ξέρουμε περίπου πόσα, διότι ο ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗΣ δεν μας τα έλεγε όλα, και ο ΑΡΧΗΓΟΣ σου άλλαξε …δέκα φορές το ψευτοιδιοκτησιακό καθεστώς του καναλιού. Τι σου τα λέμε; Αφού τα γνωρίζεις. Τότε θα φανεί εάν δικαιολογούνται τα ποσά από τα κέρδη των… επιχειρήσεων σου, καθώς και εάν ο Aρχηγός σου κατόπιν όλων αυτών, ήταν υποχρεωμένος να σου έχει.. ειδική μεταχείριση, αφού ήσουν ταυτόχρονα εκτός από στέλεχος, και ο χρηματοδότης – συντηρητής του φτωχού όπως έλεγε, καναλιού. Αυτό κύριε μέγα πολιτικέ είναι ηθικά μεμπτό; NAI η OXI .Δεν είναι άνισο και πολιτικά ανήθικο έναντι των άλλων κορόιδων, που δεν έχουν τρόπο να του τα ακουμπάνε έστω και ως διαφήμιση. Υπάρχει κάποιος που πιστεύει πως την στιγμή που του δίνεις ένα τεράστιο κατά τα λεγόμενα σου ποσό κάθε χρόνο, δεν θα έχεις και το πάνω χέρι σε πολλές αποφάσεις; Η θα μας πεις πως είναι τόσο κορόιδο που θα στενοχωρούσε την αγελάδα που τον συντηρούσε. ΕΙΠΕΣ πάρα πολλά ΨΕΜΜΑΤΑ αλλά εμείς ΔΕΝ ΒΙΑΖΩΜΑΣΤΕ, σιγά-σιγά , θα αποκαλυφθεί η αλήθεια, για να δούμε ποιος έχει δίκιο, ποιος άδικο, και ποιος είναι ο… έμμισθος. Ελπίζουμε να έμαθες καλό κολύμπι στις διακοπές σου στην ΜΥΚΟΝΟ, γιατί θα σου χρειαστεί. Είναι πολύ «βαθειά» τα νερά του ΙΝΤΕΡΝΕΤ και όσοι δεν ξέρουν καλό κολύμπι …ανοίγουν το στόμα, για να μην …πνιγούν.

Το ενδιαφέρον μέρος της απάντησης του στο φόρουμ του.

Επί της ουσίας γιατί δεν μου αρέσει η λάσπη καθόλου: Οι εκπομπές μου τόσο στο B/S όσο και στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ είναι αγορασμένος τηλεοπτικός χρόνος με τιμολόγια, ιδιωτικά συμφωνητικά, ΦΠΑ κλπ Τα τελευταία 12 χρόνια που κάνω αυτήν την δουλειά, στα κανάλια έχω πληρώσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Η εφορία έχει πλήρη γνώσι, αφού όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται στα βιβλία εσόδων-εξόδων των εταιρειών μου. Δωρεάν δεν έχω πάρει από κανέναν και τίποτε.
Όσον αφορά στο κόμμα, όχι μόνον δεν έχω πάρει ποτέ ούτε ένα ευρώ, όχι μόνον, όπως και όλοι οι συνάδελφοί μου δίνω το 10% της μηνιαίας αποζημιώσεώς μου στο κόμμα, αλλά ως γραμματεύς έναν χρόνο τώρα και τα ταξίδια μου τα πληρώνω από την τσέπη μου. Το κόμμα φυσικά θέλουν να μου καλύπτουν τα έξοδά μου, όμως εγώ πιστεύω ότι είναι καλλίτερο αφού μπορώ να τα πληρώνω μόνος μου, για να παραμένουν χρήματα για να δοθούν κάπου αλλού που είναι πιο χρήσιμα.
Επειδή όμως καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται προκαλώ όποιον θέλει να αποδείξει ότι με χρηματοδοτούν οι Εβραίοι για να προβάλω τα συγκεκριμένα βιβλία που δείχνω κάθε μέρα, ότι μου έχουν χαρίσει από κάποιο κανάλι τηλεοπτικό χρόνο ή ότι έχω πάρει έστω και 1 ευρώ από τα ταμεία του ΛΑ.Ο.Σ. Αλλιώς είναι γελοίοι συκοφάντες.


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποια ακριβως αναγκη τον εσπρωξε να δηλωσει οτι δεν χρηματοδοτειται απο εβραιους;
Τυχαιο;

Ανώνυμος είπε...

Αυτή που τον αναγκάζει να δίνει 40.000 ευρύ τον μήνα στο blu skai για τις εκπομπές του, και 25.000 στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ .Αυτά για να μην …πνιγώ ρε IXNOS .Τώρα το πόσα θα παραδεχτούν πως παίρνουν τα κανάλια; Eίναι αντικείμενο έρευνας για …μαύρο χρήμα. Προχώρα μπροστά, γιατί ανοίχτηκε μεγάλο θέμα με τις αμοιβές των εκπομπών των ψευτοκάναλων. Ελπίζουμε να συνεχίσεις, και να μην μείνει στην …μέση της..θάλασσας από… πνίξιμο.

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ Σ.Δ.Ο.Ε ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ -ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ.... ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ . ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Γι΄αυτό έχουν φαγωθεί μεταξύ τους ; Υποψιάζεται έμαθα ο χοντρός πως ο ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗΣ τον "έδωσε" επίτηδες κατόπιν «εντολής» για να τον βάλει σε...ομηρία. Τέτοιο ελεεινό στοιχείο που είναι ο gialantzi "στρατηγός", δεν έχει και πολύ άδικο.

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΔΑΦΝΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ - ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ - ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΙ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...