Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Αποκλειστικό: Τι θα αναγγείλει ο Γιωργάκης την ..Δευτέρα



Μετά από πολλές προσπάθειες και από διαρροές καταφέραμε να μάθουμε το παραμύθι που θα πει ο Γιώργαρος - κακός λύκος την δευτέρα. Θα κάνει πρώτα μια αναδρομή για το πώς κατόρθωσε ο λύκος-πατέρας του να εξαπατήσει με το Η ΕΛΛΑΔΑ ανήκει ΕΛΛΗΝΕΣ - λύκους …και η λεία σε μένα, Πως κατάφερε να μας υπερχρεώσει λέγοντας ο ΛΑΟΣ-λύκος ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, αλλά στο φαγοπότι χώρια, γιατί από τότε άρχισε ο κατήφορος, Για το πώς πήρε όλους τους άσχετους… θυρωρούς ,και τεμπελχανάδες λύκους , και τους έκανε πάμπλουτους του for sizons, Για το πώς εξαγριώθηκαν από το φαγοπότι οι αμέτοχοι… δεξιοί λύκοι και είπαν σε αγαστή συνεργασία με τους αριστερούς της μεγάλης αγέλης μέχρι εδώ, πρέπει να φάμε και εμείς, και τον κάθισαν στο σκαμνί, πως ήρθε η «βασιλεία» του λύκου Μητσοτάκη για να φάει και αυτός τον αγλέουρα, ως συνήθως ,διότι αυτά πάνε μαζί. Καιροφυλακτούσε όμως ο γερμανικός λύκος - Σημίτης που σου λέει, άδικα έβαζα τις μπόμπες στην στάνη της χούντας; Δεν κατάλαβα; Θέλω και εγώ από την λεία- πίτα. Και να τα χρηματιστήρια και να τα κονέ με τους λύκους της αγέλης Siemens και τους εργολάβους της στάνης μέσω Τσουκάτων Πανταγιάδων Μαντέληδων και το κακό λύκο-συναπάντημα, μέχρι που βαρέθηκε και λέει αη σιχτίρ, να το δώσω το δαχτυλίδι του αρχιλύκου στο άχρηστο λυκόπουλο τον Παπανδρέου, αφού το θέλει τόσο διακαώς ο αμερικάνικος αρχιλύκος όλων των αγελών να ησυχάσω. Έτσι και αλλιώς τα έχω κάνει τόσο σκατά με τα ηλίθια «λυκάκια» που έβαλα που δεν θα δει ούτε την ψήφο της… λύκαινας , οπερ και εγένετο. Και μας ήρθε ο έτερος σωτήρας - αρχιλύκος λυσσασμένος από την μακρόχρονη… πείνα-απομόνωση στο δάσος, μαζί με όλους τους πεινασμένους λύκους της αγέλης του να αρχίσουν να κατασπαράζουν το… κοπάδι των προβάτων, τα κελάρια από τις γειτονικές στάνες, και ότι έβρισκε μπροστά του. Αντί όμως να αφήσει και κάτι για τους επομένους επισκέπτες – λύκους άρχισε η αγέλη να μην αφήνει ούτε… γρασίδι, και να ψάχνεται για να συνεργαστεί για νέα λεία με τον ..ρωσικό λύκο. οπότε ο αρχιλύκος πλανητάρχης είπε ,για στάσου αυτός θα μου αφήσει μόνο… το δάσος. Τι να το κάνω χωρίς ..πρόβατα . Για να τον στείλουμε πάλι στο… δάσος αφού μου προέκυψε… αρκούδα.

Και εγένετο… φως ? Επιτέλους λυκόπουλα μου ήρθε ο έτοιμος από τους αμερικανοευρωπαίους κλωνοποιητές αρχιλύκους… ο μεσσίας-λύκος, ΕΓΩ. Αλλά ως κλωνοποιημένος λύκος, έχω κάποιες εντολές-οδηγίες. Έτσι παραχώρησα και την στάνη, και τα κελάρια , και το δάσος, όπου είμαστε στους αρχιλύκους-κλωνοποιητές μου, αφού μόνοι έτσι μου υποσχεθήκαν ότι θα με αφήσουν να..τρώω… ανενόχλητα όσο θέλω, και εγώ και τα κλωνοποιημένα λυκόπουλα της αγέλης μου. Όσο για εσάς πρόβατα μου; Να αποταθείτε στους νέους αφέντες σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...