Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Τα νεύρα του είχε ο ..ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ αλλά …έγραψε



Άστραψε και βρόντηξε ο βουλευτής Γεράσιμος Γιακουμάτος με το συνάδελφό του ανεξάρτητο βουλευτή Κώστα Κιλτίδη.

«Βρε δεν πας σε κάνα μπουρδέλο να κάνεις δημόσιες σχέσεις; Εγώ σου μιλάω κι εσύ έχεις το νου σου να χαιρετίσεις τον έναν και τον άλλον;» είπε εκνευρισμένος με αποτέλεσμα ο Κιλτίδης να τρέχει και να μη φτάνει για να σώσει την κατάσταση.

«Συγγνώμη Μάκη μου, συγγνώμη, αλλά πέρασε ο συνάδελφος, να μην τον χαιρετίσω;» απάντησε με χαμόγελο ο Κώστας Κιλτίδης, προσπαθώντας να διορθώσει τα ... αδιόρθωτα.

«Μάκη, τι έγινε σήμερα, χωρίς γραβάτα;» συνέχισε περιπαικτικά τις ερωτήσεις άλλος βουλευτής, για να πάρει την εξής αφοπλιστική απάντηση: «Έχω σώβρακο. Έχω βάλει το επίσημο σώβρακό μου. Και που έρχομαι εδώ πολύ είναι. Είκοσι χρόνια βουλευτής στη Β΄ Αθήνας και είκοσι χρόνια υφυπουργός υπό μπάζα υπουργούς! Τι να ’ρθω να δείξω εδώ....» απάντησε με οργίλο ύφος ο Γεράσιμος Γιακουμάτος, αφήνοντας σύξυλους τους παριστάμενους Ανατολάκη, Παπασιώζο και Κώστα Κιλτίδη...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...