Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Από την αγωνία σου να αυγατίσουν τα ….κουκιά,…. πατάτες θα κάνεις.



Σε απάντηση των σημερινών mikro πολιτικών δηλώσεων του Προέδρου του ΛΑ.γ.Ο.Σ., Γ. Καρατζα-παiρνει, ήρθε στη δημοσιότητα το σύνολο της απάντησης του Ευρωπαίου Επιτρόπου, Όλι Ρεν σε ερώτηση του ευρωβουλευτή Ν. Σαλαβράκου, διότι ο πολιτικάντης έκανε αποσπασματική χρήση και αυθαίρετη ερμηνεία της απάντησης του Ευρωπαίου Επιτρόπου προσπαθώντας να αποκρύψει την δική του ευθύνη ψηφίζοντας ναι στο μνημόνιο, αφού είναι κεντρικό θέμα στο Μνημόνιο Συνεννόησης ο Νόμος 3919/2011 με βάση τον οποίο θεσπίστηκε η απελευθέρωση όλων των επαγγελμάτων, από τα οποία δεν εξαιρούνται τα ταξί, και έτσι κι αλλιώς στο Νόμο 3919, άρα και στο Μνημόνιο, δεν γίνεται αναλυτική μνεία των εκατοντάδων επαγγελμάτων που ανοίγουν.

Η Απάντηση του κ. Rehn εξ ονόματος της Επιτροπής στον Σαλαβράκο είναι χαστούκι στον αγράμματο χοντρό.
Η Επιτροπή επιβεβαιώνει ότι δεν υφίσταται διάταξη της ΕΕ η οποία να ρυθμίζει ειδικά το θέμα της απελευθέρωσης των αδειών ταξί. Η Επιτροπή είναι επίσης σε θέση να επιβεβαιώσει ότι στο Μνημόνιο Συνεννόησης (ΜΣ), που...συμφωνήθηκε μεταξύ της Ελλάδας και της Επιτροπής (εξ ονόματος των κρατών μελών της ζώνης του ευρώ), δεν γίνεται ρητή μνεία της απελευθέρωσης των αδειών ταξί. Η τελευταία επικαιροποίηση του ΜΣ είναι διαθέσιμη στο παράρτημα του εξής εγγράφου: http://ec.europa.eu/economy_finance/publications/occasional_paper/2011/pdf/ocp82_en.pdf . Ως εκ τούτου, η απελευθέρωση και ο εκσυγχρονισμός των κανόνων χορήγησης αδειών για ταξί ή πρόσβασης στο επάγγελμα σαφώς συνάδουν με το πνεύμα του ΜΣ. Η Επιτροπή θα ήθελε να υπενθυμίσει στο Αξιότιμο Μέλος του Κοινοβουλίου ότι, μολονότι το ΜΣ περιλαμβάνει διάφορες διαρθρωτικές απαιτήσεις για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής οικονομίας, αυτές δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως εξαντλητικός ή κλειστός κατάλογος επιβεβλημένων μεταρρυθμίσεων. Η Επιτροπή δεν γνωρίζει να έχει αναληφθεί εκπόνηση ειδικής μελέτης σχετικά με τα ταξί.

Κατάλαβες χοντρέ τι εστί.... πολιτική μαλακία;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Κος Ραγγκούσης γιατί δεν μας λέει ότι όταν η Ε.Ε αναφέρεται σε εμπορευματικές και επιβατικές αναφορές αναφέρεται σε μεταφορές φορτηγών και σε επιβατικά οχήματα που εκτελούν μεταφορές με αντίτιμο και αναφέρονται σε οχήματα τα οποία ως εκ της κατασκευής και εξοπλισμού τους μπορούν να μεταφέρουν περισσότερα
από εννέα άτομα — περιλαμβανομένου και του οδηγού.

Για την επαλήθευση των παραπάνω δείτε και τις σχετικές οδηγίες:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1996L0026:20070101:EL:PDF

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:1998:277:0017:0025:EL:PDF

Για διευκόλυνση αναφέρεται στο άρθρο 1 παράγραφος 2 παράρτημα Β της οδηγίας του 96 που δεν τροποποιείται από την οδηγία του 98.

Αυτά που ισχυρίζεται ο Κος Ραγκούσης είναι ανακριβή γιατί και στην 123 οδηγία της Λισσαβόνας γίνεται σαφής εξαίρεση των Ταξί και των ασθενοφόρων και των αστικών συγκοινωνιών όπως και στον νόμο 3844/2010 που εναρμόνισε την παραπάνω οδηγία στο ελληνικό δίκαιο.

Τέλος στο νομοσχέδιο για τα Ταξί ο κος Ραγκούσης χρησιομοποιεί το Π.Δ 346/201(Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις των οδηγιών 96/26 ΕΚ και 98/76 ΕΚ του Συμβουλίου της Ευρώπης). Είναι οι οδηγίες που ανέφερα πιό πάνω.

Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του για την εμμονή του Κου Ραγκούση

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...