Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Καρατζαφέρης : Είμαι… χρήσιμος ..ηλίθιος ακόμη και για… παρτούζα


«Μετεκλογικά είμαι απαραίτητος σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» είπε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης, τονίζοντας..ότι είναι «ο μόνος που δεν έχει δεσμευτεί με υπογραφές». «Με θέλουν γιατί δεν έχω υπογράψει. Για να μου χρεώνουν ή να μου πιστώνουν ανάλογα τις διάφορες αποκλίσεις από αυτά τα οποία ήδη έχουν εγγράφως δεσμευτεί» είπε, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Κανάλι 1 Πειραιά». Και πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να έχω εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που άλλα έλεγαν στο Υπουργικό Συμβούλιο και άλλα έκαναν μετά».

Επίσης κατήγγειλε «Παράνομες σχέσεις» μεταξύ του ΠαΣοΚ και της ΝΔ εξαιτίας της προθυμίας στελεχών και των δύο κομμάτων να βγάλουν ρίζες στις καρέκλες και να κυβερνήσουν μαζί την Ελλάδα μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία. Μόλις πληροφορήθηκε την καταγγελία του προέδρου του ΛΑΟΣ υπουργός της κυβέρνησης σχολίασε: «Ο Καρατζαφέρης συμμετείχε με ενθουσιασμό στην παράνομη σχέση και όλοι ξέρουμε πώς ονομάζεται μια σχέση όταν συμμετέχουν τρεις…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...