Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Κακώς φωνάζετε .Έπρεπε να έχουν και τα αλβανικά, και τα τουρκικά σε ...όλα τα μαγαζιά τους.



Από την στιγμή που όλοι οι Δήθεν Έλληνες ψωνίζουν από τα κολομάγαζα του, σημαίνει ότι δεν τους ενδιαφέρουν αυτά τα…. ψευτοθέματα. Διαφορετικά δεν θα πατούσε  άνθρωπος. και θα περίμεναν από τους αλβανούς, και τους τούρκους να ψωνίσουν .Εδω έχει διαλύσει εκατοντάδες μικρομαγαζα με τα σκουπίδια του, και έχει στείλει στους…. κάδους χιλιάδες μικρομαγαζάτορες . Αυτό σας πείραξε;

Μια άκρως σοβαρή καταγγελία για τα καταστήματα Jumbo κάνει η Πρωτοβουλία Πολιτών Θράκη, καταγγελία η οποία συνοδεύεται και από φωτογραφικές αποδείξεις.

Σύμφωνα με την Πρωτοβουλία Πολιτών και τις φωτογραφίες, το κατάστημα των Jumbo στον Ίασμο του νομού Ροδόπης, χρησιμοποιεί σε όλες τις πινακίδες του καταστήματος και την τουρκική γλώσσα. Η απαράδεκτη ενέργεια των Jumbo η οποία δημιουργεί ζήτημα εθνικής ασφάλειας στη Θράκη πρέπει άμεσα να διερευνηθεί από τις Αρχές, ενώ ως tribune καλούμε τους εθνικά ευαίσθητους βουλευτές να φέρουν άμεσα το θέμα στη Βουλή των Ελλήνων.
Όπως αναφέρει το newsnow.gr, κανείς επιχειρηματίας δεν μπορεί να παίζει με ευαίσθητα εθνικά θέματα, ουδείς στο όνομα του προσωπικού του κέρδους δεν έχει το δικαίωμα να κάνει… πολιτική.
Ακολουθεί η καταγγελία:
«Καταγγέλλουμε με αγανάκτηση, την προκλητική ενέργεια της εταιρείας Jumbo, να χρησιμοποιήσει στο νέο κατάστημά της στον Ίασμο του νομού Ροδόπης, σε όλες τις πινακίδες (και στις από μεγαφώνου ανακοινώσεις), παράλληλα με την ελληνική και την τουρκική γλώσσα.
Η αποσταθεροποιητική «πρωτοβουλία» μιας εταιρείας αυτής της κλίμακας (εισηγμένης στο Ελληνικό Χρηματιστήριο), δυναμιτίζει την ειρηνική συνύπαρξη των σύνοικων πληθυσμών, πυροδοτεί τοπικές εντάσεις και θίγει βάναυσα την ευαισθησία του ακριτικού μας λαού, ο οποίος υποφέρει από την αδιάκοπη, ισχυρή και χωρίς προσχήματα προσπάθεια του τουρκικού εθνικισμού να υπονομεύσει την εθνική κυριαρχία.
Είναι αντιληπτό στον κοινό νου ότι, το θέμα δεν συνδέεται με τις γλωσσικές μας προτιμήσεις, αλλά με τις συνέπειες που παράγουν οι πρωτοβουλίες μιας εταιρείας, οι οποίες εκφεύγουν κατά πολύ του στενού επιχειρηματικού πλαισίου και πλήττουν με οδυνηρό τρόπο τη Θράκη. Με ποιο δικαίωμα μια κερδοσκοπική εταιρεία αυτής της κλίμακας, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, που επηρεάζουν την εξωτερική πολιτική της χώρας;
Η διγλωσσία αναδείχθηκε, εσχάτως, σε κεντρικό στόχο της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής με προφανή επιδίωξη -μεταξύ άλλων- την αφομοίωση και στρατηγική εργαλειοποίηση των μη τουρκόφωνων εθνοτικών ομάδων που συναπαρτίζουν τις μουσουλμανικές μειονότητες της περιοχής (Πομάκοι, Ρομά). Σε μια τέτοια συγκυρία η εταιρία Jumbo με απόλυτη άγνοια των τοπικών ακανθωδών δεδομένων και στηριγμένη σε εσφαλμένες εκτιμήσεις, γίνεται μέρος του προβλήματος και ταυτόχρονα αρωγός της Τουρκίας, απλώνοντας το χαλί στον επεκτατισμό της.
Οι πανηγυρισμοί -δια του Τύπου- φασιστικών μειονοτικών στοιχείων, αλλά ακόμη και στελεχών του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής για τις δίγλωσσες πινακίδες, επιβεβαιώνουν απολύτως τις θέσεις μας. Οι εγχώριοι πυρήνες του τουρκικού εθνικισμού, εκτιμούν (ορθώς) ότι με την ενέργειά της η Jumbo ανοίγει διάπλατα το δρόμο για την καθιέρωση της διγλωσσίας στον ιδιωτικό τομέα, στον οποίο προφανώς θα θελήσουν να βαδίσουν και άλλες μεγάλες εταιρείες, μόνο και μόνο για το (αμφιλεγόμενο) κέρδος. Καμία κατασκευασμένη δικαιολογία δεν είναι ανεκτή.

Μόνο εάν η Jumbo διέθετε κατάστημα σε συνοριακό σταθμό της χώρας (όπως π.χ. τα Duty Free), θα είχε ενδεχομένως επιχειρηματικό νόημα μία τέτοια επιλεκτική δίγλωσση πρωτοβουλία. Όμως, την αρχή αυτή δεν την εφάρμοσε ούτε η ίδια η Jumbo στο κατάστημα που λειτούργησε στο μεθοριακό σταθμό του Προμαχώνα (ελληνο-βουλγαρικά σύνορα) μέχρι τις αρχές του 2013 (όπου δεν υπήρχαν βουλγαρικές πινακίδες), ούτε και στη Ρόδο, την οποία επισκέπτονται κάθε χρόνο δεκάδες χιλιάδες τούρκοι πολίτες.
Γιατί στην Κύπρο δεν έβαλε και τουρκικές πινακίδες (παρά μόνο ρωσικές και αγγλικές), όπου επισήμως η τουρκική γλώσσα είναι αναγνωρισμένη από την Κυπριακή Δημοκρατία; Μήπως οι χριστιανοί της Θράκης θεωρούνται αρκετά μαλθακοί για να δεχθούν χωρίς αντίδραση μια τέτοια πρόκληση; Και φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να το πράξει σε βάθος 120 χιλιομέτρων από τα ευαίσθητα εθνικά μας σύνορα και όταν μάλιστα στο ενδιάμεσο μεσολαβεί άλλο κατάστημα, αυτό της Αλεξανδρουπόλεως, σε απόσταση μόλις 40 χλμ από τα σύνορα, όπου οι πινακίδες είναι μόνο στα ελληνικά.
Πολύ δε περισσότερο, όταν η πρωτοβουλία εκδηλώνεται γεωγραφικά στην καρδιά της ελληνικής Θράκης και ειδικότερα στην πρωτεύουσα ενός εξαιρετικά εύθραυστου εθνικά δήμου (Ιάσμου), ο οποίος στις τελευταίες αυτoδιοικητικές εκλογές κατέστη το μήλο της έριδος για τον τουρκικό εθνικισμό».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...