Στην σύσταση επιτροπής με την συμμετοχή όλων
των κλάδων που θα συντάξει μελέτη για
την ίδρυση και λειτουργία Οίκων Ευγηρίας που θα φιλοξενούν αποστράτους που
τους ροκάνισε την σύνταξη το κράτος και τους έκανε …ζήτουλες προχώρησε ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ
Κωσταράκος. Η μελέτη θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 18 Ιουλίου και να
προσδιορίζει όλες τις λεπτομέρειες για την λειτουργία των οίκων ευγηρίας που
στόχος του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας είναι να ξεκινήσουν την λειτουργία τους την 1η Οκτωβρίου. Κάντε κλικ στην
παρακάτω φωτό για να διαβάσετε το σχετικό έγγραφο:
Μέγιστο έργο η... προστασία τού περιβάλλοντος (ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ
ΧΩΡΑΣ). Μέγιστο έργο των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων κατά τον σιόρ Δένδια
-
Περισσότερα, εδώ.
Πριν από 9 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου