Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ «ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ»


Ο νυν Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, δεν αρνείται να δει κανέναν όποτε μπορεί, είτε πολιτικό, είτε λαϊκό, είτε παπά. Ακόμη και ΤΟΝ ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΚ. Και αναφερόμαστε στον τέως Βασιλέα των Ελλήνων Κωνσταντίνο, ο οποίος, συνοδευόμενος από τη γυναίκα του Άννα – Μαρία, συναντήθηκε με τον κ. Ιερώνυμο στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών δεκαπέντε (15) ημέρες πριν το Πάσχα. Το κλίμα εγκάρδιο. Η διάθεση του Αρχιεπισκόπου για τη συνάντησή; κάτι παραπάνω από καλή. Αποτυπώνεται, εξ άλλου, εμφανώς και στην «οικογενειακή» φωτογραφία αμέσως μετά την φιλική κουβέντα των δύο ανδρών Ο Μακαριώτατος ποζάρει χαμογελαστός ανάμεσα στον Κωνσταντίνο και την Άννα – Μαρία. Τη φωτογραφία πλαισιώνουν με «υπηρεσιακό» ύφος ο Πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών Γαβριήλ, ο Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου Κύριλλος και άλλοι ιερείς. ΤΩΡΑ, στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο δεν είναι ο παρορμητικός και έντονα συναισθηματικός Χριστόδουλος, αλλά ο «σύντροφος» Ιερώνυμος, ο οποίος πριν από λίγους μήνες δήλωνε: «Ακούστε, δεν είμαι κομμουνιστής. Εκεί που πρέπει όμως γίνομαι. Όπως επίσης εκεί που πρέπει είμαι πατριώτης, είμαι διεθνιστής ή ακόμη και χωριάτης» και εκείνο το αμίμητο «Πιστεύω ότι οι αριστεροί πολίτες πιστεύουν στο Θεό περισσότερο από τους δεξιούς. Το έχω ζήσει αυτό.»!

Πολύ «επίσημη» δεν είναι η φωτογράφηση για κοινό θνητό και απλό Έλληνα πολίτη παπά; Γιατί αυτή η επισημότητα; ισχύει για όλους τους πολίτες;; Tότε να έρθω και εγώ να φωτογραφηθώ με όλο το "σινάφι". μπορώ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...