Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Για το μ….. τoυς πόσα πληρώνουν να το χτενίσουν ;



Αίσθηση προκαλεί η αποκάλυψη του politicsnews.gr, o κ. Παπανδρέου με την σύζυγό του και την κόρη του πήγαν για κούρεμα στον “Χατζή” και πλήρωσαν 700 ευρώ.”Καλά δεν συμπάσχετε με τον ελληνικό λαό που πεινάει” ρώτησε γυναίκα εφοπλιστή τον Έλληνα πρωθυπουργό για να λάβει την ειρωνική του απάντηση: “Γιατί εσείς που κουρεύεστε;”. Η γυναίκα του εφοπλιστή-δεν είναι γνωστός- απάντησε πως “όσα λεφτά έχω βγάλει εγώ με τον άντρα μου είναι δουλεμένα και βάση επιχειρηματικών σχεδίων. Και εγώ δεν είμαι πολιτικός, ούτε τα έχω κάνει θάλασσα…”. Ο κ. Παπανδρέου χαμογέλασε και έφυγε από το ακριβό κουρείο του Νέου Ψυχικού αφήνοντας πίσω του 700 ευρώ. Λίγο παραπάνω από τον βασικό πρώτο μισθό που επιβάλλει η Τρόικα με την συγκατάθεση της κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου.


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τετοιες ιστοριες, σε κανουν αρκετα γελοιο και μας διασκεδαζεις τα μαλα.

Ανώνυμος είπε...

Kai esi isoyn mprosta kai to akoyses.
H efoplistina pos ta doylepse me tis plates toy lostromoy.
ante re xalia poy exete.

Ανώνυμος είπε...

σας τσουζει κουφαλίτσες και αντιδρασατε αμέσως.Καλά κανουν και τα βγάζουν.Ας βγεί να το διαψέυσει ο άχρηστος.Εξάλλου ολο το ιντερνέτ το έχει το θέμα.Δεν είναι του ixnos.Το μουνί του ΠΑΣΟΚ ειναι το καλύτερο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...