Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Τα …σκατά και η..κουτάλα.



Στον Σταμάτη Κραουνάκη απάντησε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μπουμπουκος - Άδωνις Γεωργιάδης, αναφορικά με τους παραλλαγμένους στίχους του ''Άδωνις'' που τραγούδησε ο πρώτος σε συναυλία για το λουκέτο της ΕΡΤ, αφού επέλεξε να στολίσει το μπουμπουκοζευγαρο αλλάζοντας λίγο τους στίχους γνωστού του τραγουδιού «Αδωνις» κοβωντας και ραβωντας το στα μέτρα τους.
 Κάποιοι από τους στίχους έχουν ως εξής:
«Με την ξανθιά την κουλή να σε λέει μπουμπούκο.
Τα βούρλα φυτρώνουν στον βούρκο.
Πάμε στον Αδωνι για φραπέ που μας λέει κομμούνια, φρικιά, τον σιχαίνονται και οι φοιτητές.
Κι εκείνος βγαίνει με μία ξινή, νευρικιά Ευγενία τη λένε που λες».
Είπε λοιπόν ο Μπουμπουκος. ''Πριν από λίγο καιρό μου έκανε αγάπες και μου ζητούσε να βγάλουμε μαζί φωτογραφία και τώρα επιτίθεται σε εμένα και την Ευγενία που δεν φταίει σε τίποτα''.
''Πριν από τρεις-τέσσερις μήνες τον συνάντησα στους διαδρόμους του ραδιοφωνικού σταθμού ΒΗΜΑ. Δεν γνωριζόμασταν. Μου έκανε απίστευτες αγάπες. Μου ζήτησε να βγάλουμε φωτογραφία, βγάλαμε με το δικό μου κινητό και μου λέει όχι, όχι κάτσε να βγάλουμε και με το δικό μου, θέλω να έχω και εγώ μια. Έκανε τούμπες''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...