Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

«Μάλλον πλάκα κάνουν».



Αγανακτισμένος από την κατάσταση που έχει περιέλθει ο ΟΦΗ λόγω των οικονομικών που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια αναφέρθηκε ο Ηρακλής Νύκταρης. Σε συνέντευξή του στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 και τον Κώστα Μιαούλη, ο εξωθεσμικός παράγοντας των Κρητικών αναφέρθηκε με απογοήτευση για τις εξελίξεις στην ομάδα.

Αφού εξέφρασε αρχικά πως είναι εντελώς αντίθετος με το σενάριο υποβιβασμού του ΟΦΗ στην Γ’ Εθνική, ο κ.Νύκταρης μίλησε με αιχμές για το πρόσωπο του Τζενάρο Γκατούζο, ο οποίος –όπως τόνισε- μετετράπη σε «ιδιοκτήτης, πρόεδρος, μάνατζερ και υπεύθυνος μεταγραφών». Όσον αφορά τους Ιταλούς επενδυτές, τόνισε πως του είχαν πει πως την περίπτωση που τα χρέη της ΠΑΕ δεν ξεπερνούσαν τα 12 εκατ. ευρώ θα έμπαιναν στην ομάδα. Παράλληλα, άφησε αιχμές για τις διοικήσεις Πουλινάκη και Μαχλά, οι οποίοι πλήρωσαν την απειρία τους σε διοικητικά πόστα.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Ηρακλής Νύκταρης στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 και τον Κώστα Μιαούλη: 

Για τον Γκατούζο και την κατάσταση που επικρατεί:
«Μπήκε ο Γκατούζο και διέλυσε την ομάδα, έκανε τα πάντα: ιδιοκτήτης, πρόεδρος, μάνατζερ, υπεύθυνος μεταγραφών. Δυστυχώς δεν υπήρχε ένας άνθρωπος να τον σταματήσει. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα, δεν μπορεί κανένας προπονητής να αλωνίζει. Ο Πουλινάκης δεν έκανε τίποτα γιατί μου είπε πως οι Ιταλοί θα έβαζαν εκατομμύρια και δεν ήθελε να επέμβει. Εκμεταλλεύτηκαν τον κόσμο του ΟΦΗ και απομάκρυναν ποδοσφαιριστές. Τον ρώτησα, γιατί έδιωξε από την ομάδα τους Φραγκουλάκη και Δασκαλάκη και δεν μου απαντούσε. Ο Σίσιτς είπε πως η μεγαλύτερη καταστροφή του ΟΦΗ θα είναι ο Γκατούζο και αποδεικνύεται πως είχε δίκιο. Μου είπαν οι Ιταλοί επενδυτές πως αν τα χρέη είναι μέχρι 12 εκατομμύρια θα αναλάμβαναν την ομάδα. Επίσης μου ζητήθηκε να κάνω παρέμβαση στους ποδοσφαιριστές, στους οποίους υπήρχαν οφειλές και με τους οποίους διατηρούσα πάντα  καλές σχέσεις. Ο Γκατούζο μου είπε μέσω του Σμπώκου μπροστά στο Μανουσάκη πως αν δεν βάλουν λεφτά οι ιταλοί επενδυτές, θα βάλει εκείνος 200.000 με ένα εκατομμύριο ευρώ. Ο κόσμος τον δέχτηκε καλά λόγω του ονόματός του και φρόντισε να βάλει τον Μανουσάκη, ώστε να τα έχει καλά με τον κόσμο του ΟΦΗ. Όμως πλέον με το που βγήκα εγώ να μιλήσω, άρχισε να αντιδράει και ο κόσμος. Γιατί δεν μιλάει ο Μανουσάκης για τους οργανωμένους και τον απλό κόσμο που βάζουν λεφτά στην ομάδα για να μπορεί να μετακινείται. Και τι έγινε που έβαλε 10.000 ο Γκατούζο; Η ζημιά που έχει κάνει είναι μεγαλύτερη. Να βγει και να πει ο Γκατούζο γιατί έφυγε νύχτα. Το μόνο που έκανε ήταν να μεταθέτει αλλού τις ευθύνες».
Για το σενάριο της Γ’ Εθνικής: «Με πλησίασαν διάφοροι και μου είπαν να πέσει ο ΟΦΗ στη Γ’ Εθνική, αλλά εμένα δεν μου πήγαινε να δώσω τη συγκατάθεσή μου σε κάτι τέτοιο. Δεν πρόκειται να υπογράψω ποτέ σε υποβιβασμό του ΟΦΗ. Όποιος έχει φταίξει, να πληρώσει. Έχω αναλάβει πρωτοβουλία με τους οργανωμένους, μήπως καταφέρουμε να σώσουμε την ομάδα εμείς που αγαπάμε την ομάδα. Εγώ δεν θέλω να γίνω πρόεδρος ή να αναλάβω κάποια θέση».
Για τον Μάνθο Πουλινάκη: «Κατάλαβα πως η ομάδα έχει πρόβλημα, όταν ήταν να παίξει η ομάδα με τον Πανιώνιο στην Αθήνα. Τότε με πήραν τηλέφωνο από την Κρήτη και μου είπαν πως η ομάδα χρειάζεται χρήματα για να πάει στην Αθήνα. Ο Μάνθος είναι έξυπνος αλλά δεν ήξερε με ποια άτομα να συνεργαστεί, εμπιστεύτηκε λάθος άτομα, τα οποία του έσκαψαν το λάκκο και δεν πίστεψε εμένα. Θα μπορούσε να είναι πρόεδρος για 10-20 χρόνια, αλλά έκανε πολλές λάθος κινήσεις. Ας βγουν να μιλήσουν οι παίκτες του ΟΦΗ, γιατί δεν εμπιστεύονται κανέναν. Εγώ έχω μιλήσει με όλους τους ποδοσφαιριστές που έχουν κάνει προσφυγή, συνολικά 16 ποδοσφαιριστές έχω φροντίσει εγώ προσωπικά, ώστε να τις αποσύρουν».
Για τον Νίκο Μαχλά: «Ο Νίκος Μαχλάς με έπαιρνε τηλέφωνο και μου είπε να τον αφήσουμε να δουλέψει. Όλοι οι παράγοντες και οι παλαιοί πρόεδροι μιλούν με μένα, γιατί ξέρουν πως δεν είμαι απατεώνας. Μίλησα με τον Παντελή Μυριοκεφαλιτάκη και έβαλε τα κλάματα με την κατάσταση στην ομάδα. Ο Μαχλάς δεν ήξερε δυστυχώς από διοίκηση, σκεφτόταν ως ποδοσφαιριστής και όχι ως πρόεδρος και αυτό έφερε τον όλεθρο. Δεν έφαγε λεφτά από τον ΟΦΗ. Αντίθετα είναι και ο ίδιος χρεωμένος».


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφού είναι εξωθερμικός παράγοντας τι χρειάζεται η υπογραφή του ; Για προστασία σε κωλόμπαρα μιλάμε η για τον ΟΦΗ. Εκτός εάν τον συμπεριλαμβάνει στην ίδια κατηγορία .

Ανώνυμος είπε...

Ο εξωθεσμικος παράγοντας που όλοι τον έπαιρναν τηλέφωνο και καθάριζε για όλα. Γιατί μας θυμίζει …καμόρα; Eίχε και στον ΟΦΗ… μερίδιο όπως έχει σε πολλά μαγαζιά της νύχτας ;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...