Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Πάγκαλος «Αγοράστε ένα σπίτι μου, δεν έχω να πληρώσω τον ΕΝΦΙΑ»



Εάν πουλήσεις τα…. κρέατα σου για…. λουκάνικα την έβγαλες.
 «Έχω αγωνία για την οικονομική κατάσταση. Φόρους χρωστάω, βιάζομαι να πουλήσω», δήλωσε ο Θεόδωρος Πάγκαλος.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Βήμα Fm» για την αδυναμία του να πληρώσει τους φόρους, ο κ. Πάγκαλος είπε:
«Αν μπορούσα να πουλήσω μερικά ακίνητα, γιατί εγώ δεν είμαι παιδί του λαού, είμαι στην μεσαία τάξη, εκεί ανήκω, αυτό τους διαφοροποιούσε από τους εργαζόμενους: ότι μπορούσαν να πουλήσουν κανένα ακίνητο και να μετριάσουν την κατάστασή τους.
«Σκεφτείτε αυτή τη χονδροειδέστατη και ουρανομήκη μ….α που την έλεγε ένας υπουργός Οικονομικών των προηγουμένων κυβερνήσεων. Τι θα είχε γίνει στη χώρα! Αυτό θέλει να δει ο κόσμος, να δει κάποια ελάφρυνση, κάποια βελτίωση του καθημερινού του. Κι εγώ βεβαίως θέλω να δω κάποια ελάφρυνση. Εγώ δεν έχω να πληρώσω τον ΕΝΦΙΑ», πρόσθεσε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

βρε βρωμογουρουνο εχεις το θρασος να τοποθετησε δουλευοντας τον ελληνικό λαό?Ουστ κοπριτη,σαπιοκοιλια..

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΓΚΑΛΕ ΟΣΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΤΗ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!
http://www.tatavla.org/gr/userfiles/_MG_0175.JPG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...