Εμείς θεωρούμε πάντως ότι το ποιο ρυπογόνο από όλα είναι το καροτσάκι
του Σοϊμπλε.
Επί τη ευκαιρία, ξέρει κανείς ότι οι Γερμανικές
αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να δανείζονται με 1% από τις τοπικές Γερμανικές
Τράπεζες (των κρατιδίων) ενώ οι Γαλλικές, για παράδειγμα, με 4%, γιατί οι
τράπεζες των Γερμανικών κρατιδίων ΔΕΝ ελέγχονται ακόμα από την ΕΚΤ; Αυτό βέβαια
δεν ισχύει μόνο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά για όλες τις Γερμανικές
επιχειρήσεις, που έχουν έτσι πρόσβαση σε πολύ φτηνότερο χρήμα, σύμφωνα με τη
Γερμανική εκδοχή του τίμιου ανταγωνισμού. Οι κακές γλώσσες λένε ότι με τη σειρά
τους χρηματοδοτούν αφειδώς κόμματα και πολιτικούς – αλλά αυτά είναι κακίες όσων
ζηλεύουν του Γερμανούς για την οργάνωση, την πειθαρχία και την εντιμότητά τους.
Αλλά, μετά τη Siemens και τη Volkswagen, που θα σκάσει το επόμενο Γερμανικό
κανόνι;
Απώλειες πάνω από 8% καταγράφει η μετοχή της
BMW AG, έπειτα από δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού AutoBild.
Το περιοδικό αναφέρει ότι ένα από τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της έχει σε συνθήκες δρόμου μεγαλύτερες εκπομπές αερίων σε σύγκριση με τις τυποποιημένες συνθήκες ελέγχου.
Το περιοδικό αναφέρει ότι ένα από τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της έχει σε συνθήκες δρόμου μεγαλύτερες εκπομπές αερίων σε σύγκριση με τις τυποποιημένες συνθήκες ελέγχου.
Σύμφωνα με προδημοσίευση άρθρου του περιοδικού, το οποίο
θα βγει ολόκληρο στη δημοσιότητα αύριο, το αθλητικό μοντέλο X3 xDrive 20d της
BMW, με κινητήρα ντίζελ, εξέπεμψε πάνω από 11 φορές περισσότερα οξείδια του
αζώτου κατά τη διάρκεια δομικής σε δρόμο από το Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών
Μεταφορών (μη κερδοσκοπική ερευνητική οργάνωση), σε σχέση με το επιτρεπτό όριο
της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Δειγματοληπτικοί έλεγχοι που προβλέπεται να διενεργηθούν
σε περίπου εκατό αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί στη Γαλλία για να επιβεβαιωθεί,
εν μέσω του σκανδάλου Volkswagen, πως τα οχήματα τηρούν τους κανόνες για τις
εκπομπές ρύπων, θα ξεκινήσουν "από την ερχόμενη εβδομάδα", ανακοίνωσε
σήμερα η υπουργός Οικολογίας Σεγκολέν Ρουαγιάλ.
Ο γερμανικός όμιλος Volkswagen, κάτοχος 12
εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων και φορτηγών, παραδέχθηκε ότι είχε τοποθετήσει
ένα λογισμικό παραποίησης των στοιχείων εκπομπής ρύπων στους κινητήρες ντίζελ
τύπου EA189 σε περίπου 11 εκατομμύρια από τα οχήματά του σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η νορβηγική αστυνομία ανακοίνωσε σήμερα ότι ξεκινάει
έρευνα για να διαπιστώσει αν η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen έχει
πουλήσει στη Νορβηγία οχήματα που φέρουν το λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων
κατά τους ελέγχους για τις εκπομπές ρύπων.
«Μετά την αποκάλυψη της επονομαζόμενης “υπόθεσης
Volkswagen” στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, και την παραδοχή μιας γενικευμένης
απάτης, η υπηρεσία δίωξης οικονομικού εγκλήματος της αστυνομίας θα ερευνήσει
για να διαπιστώσει αν διαπράχθηκε αδίκημα στη Νορβηγία και αν υπάρχει μια
κάποια επίπτωση από την απάτη αυτή στα μοντέλα που αφορά και που έχουν εισαχθεί
στη χώρα μας» αναφέρει η αστυνομία της Νορβηγίας σε ανακοίνωσή της.
Εντολή για τη διεξαγωγή έρευνας όσον αφορά τα αυτοκίνητα
της Volkswagen έδωσε σήμερα και η κυβέρνηση της Ινδίας, μετά την πρόσφατη
ομολογία της μεγάλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ότι είχε χρησιμοποιήσει
λογισμικό που παραποιούσε τις μετρήσεις κατά τους ελέγχους για την εκπομπή
ρύπων στις ΗΠΑ.
Η ινδική κυβέρνηση ζήτησε από την αρμόδια ελεγκτική
υπηρεσία της χώρας, ARAI, να κάνει μια αξιολόγηση των αυτοκινήτων της
Volkswagen που πωλούνται στην Ινδία για να αποφανθεί αν παραβιάζουν και στη
χώρα αυτή τους νόμους περί ατμοσφαιρικής ρύπανσης, οι οποίοι είναι λιγότερο
αυστηροί από αυτούς στις ΗΠΑ.
«Με επιστολή μας στην ARAI ζητούμε να ερευνήσει αν η
Volkswagen πωλεί τα ίδια μοντέλα στην Ινδία τα οποία βρέθηκε ότι παραβιάζουν
τους κανονισμούς στις ΗΠΑ», δήλωσε στο Ρόιτερς ο Άμπουτζ Σάρμα, αναπληρωτής
γραμματέας του υπουργείου Βαριάς Βιομηχανίας.
«Θέλουμε να μάθουμε αν αυτό που συνέβη στις ΗΠΑ μπορεί να
συμβεί στην Ινδία ή όχι», είχε δηλώσει επίσης νωρίτερα άλλος αξιωματούχος του
υπουργείου σχετικά με το σκάνδαλο αυτό με τη Volkswagen που ξέσπασε προσφάτως
στις ΗΠΑ.
Η VW δεν έχει σχολιάσει την είδηση αυτή μέχρι στιγμής
σήμερα, που είναι ημέρα αργίας στην Ινδία.
Τέλος η Καμπέρα ζήτησε σήμερα από τον γερμανικό όμιλο
αυτοκινήτων να διευκρινίσει άμεσα αν το σκάνδαλο που έχει ξεσπάσει αφορά και τα
αυτοκίνητα που πωλεί στην Αυστραλία.
«Αναμένουμε σύντομα εξηγήσεις από τη Volkswagen και την
Audi και η κυβέρνηση θα αποφασίσει στη συνέχεια τι πορεία θα ακολουθήσει»,
δήλωσε ο υπουργός επικρατείας Πολ Φλέτσερ.
Αν το επίμαχο λογισμικό «χρησιμοποιήθηκε σε αυτοκίνητα
Volkswagen ή Audi στην Αυστραλία, η κυβέρνηση θα εξασφαλίσει ότι δεν θα
ξανακυκλοφορήσουν στην αυστραλιανή αγορά και ότι αυτά που αφορά και κυκλοφορούν
ήδη θα ανακληθούν το ταχύτερο δυνατό», πρόσθεσε.
1 σχόλιο:
διαβασες για τον ναζιστικο τους ελιγμο;
ετοιμαζονται για να αρουν το ρωσσικο εμπαργκο τους...
τη συνεχεια μαλλον την καταλαβαινεις,
τζιχαντιστες θα τους ισοπεδωσουν ολα τα πολυκαταστηματα εαν κανουν κατι τετοιο!
usa rules!
Δημοσίευση σχολίου