Η υπογραφή του Αντώνη Σαμαρά , βρίσκεται στο σημερινό Πρωτοσέλιδο της ξεφτιλοεφημερίδας Τα Νέα, και την συνδέει εκβιαστικά με την… πληρωμή μισθών συντάξεων κ.λ.π. Εμείς θα τους πούμε πως δεν αξίζει ΜΟΝΟ 8 δις Ευρώ, αλλά είναι η όποια εναπομείνουσα εθνική αξιοπρέπεια, και την οποία πολεμούν λυσσαλέα όλα τα αργυρώνητα Μ.Μ.Ε μέσω των ξεπουλημένων κονδυλοφόρων τους. Ασφαλώς δεν περιμέναμε να γνωρίζει τι σημαίνει εθνική αξιοπρέπεια μια συνεργαζόμενη με τους κατακτητές στην κατοχή παλιοφυλάδα, που πιέζει να υπογράψει δήλωση υποταγής στους αισχρούς δανειστές ένας εκλεγμένος από τον λαό αρχηγός κόμματος για να τον έχουν στο ίδιο σακί με τους υπόλοιπους υπηρέτες,
Ο Μωραΐτης τρολάρει τον Κασσελάκη για το «Φιλελεύθερο Κέντρο»: Δεν μας
νοιάζει αρχηγέ, βάψε μας και όλους μπλε!
-
[image: Νίκος Μωραΐτης, Στέφανος Κασσελάκης]
Με ειρωνικό τρόπο σχολίασε ο γνωστός στιχουργός Νίκος Μωραΐτης τις αναφορές
του προέδρου των Δημοκρατών, Στέ...
Πριν από 2 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου