Ο αιώνιος φαφλατάς Παπαγιάννης την έκανε την μαλακία του. Παραδέχτηκε στον Θεμο ότι το fimotro είναι δικό του, και μάλιστα το πήγε παραπέρα λέγοντας ότι το διαχειρίζεται και η… κόρη του. Δείτε το βίντεο . Εμείς τι να πούμε. Άντε και καλές… αγωγές.
Ο Μωραΐτης τρολάρει τον Κασσελάκη για το «Φιλελεύθερο Κέντρο»: Δεν μας
νοιάζει αρχηγέ, βάψε μας και όλους μπλε!
-
[image: Νίκος Μωραΐτης, Στέφανος Κασσελάκης]
Με ειρωνικό τρόπο σχολίασε ο γνωστός στιχουργός Νίκος Μωραΐτης τις αναφορές
του προέδρου των Δημοκρατών, Στέ...
Πριν από 2 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου