Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Πλεύρης: Είμαι φασίστας αλλά...απεχθάνομαι την..βία



Υπόκοσμο χαρακτηρίζει τα στελέχη της Χρυσής Αυγής που ασκούν βία ο Κωνσταντίνος Πλεύρης.

“Εγώ έχω δηλώσει ότι είμαι φασίστας, δεν έχω όμως στο χέρι μου τη σβάστικα” λέει ο Κωνσταντίνος Πλεύρης σε συνέντευξή του στο Έθνος της Κυριακής.

Τονίζει πως όσοι ασκούν βία δεν κάνουν πολιτική και προσθέτει πως αν από τη δικαστική έρευνα προκύψει πως δίνονταν εντολές από την ιεραρχία της οργάνωσης, τότε με το νομικό ισχύον νομικό καθεστώς τίθεται εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή.


Αναφερόμενος στα στελέχη της Χρυσής Αυγής δηλώνει: "Οι περισσότεροι μου είναι παντελώς άγνωστοι. Διότι ο χώρος τον οποίο εκινούμην εγώ δεν έχει σχέση με το δικό τους χώρο. Από τα στελέχη της Χρυσής Αυγή ξέρω φυσικά τον Μιχαλολιάκο, ο οποίος ήτο και στην 4 Αυγούστου, παλιά, νεαρό παιδί, έχω συνεργαστεί μαζί του γιατί κάποτε κατεβήκαμε μαζί σε εκλογές και για τα υπόλοιπα μέλη της Χρυσής Αυγής έχω μια γνώμη, για τον κ. Παππα, τον οποίο έχω ακούσει σε διάφορες ομιλίες του. "
Αναφερόμενος ειδικά στον Νίκο Μιχαλολιάκο επισημαίνει:
"Δεν συμφωνώ με τις πολιτικές απόψεις, όσον αφορά τας μεθόδους και την τακτική δράσεως. Δηλαδή εγώ πιστεύω ότι η τακτική του θα εστρέφετο στη μαζικοποιήση του κινήματος το οποίο έχει, δηλαδή θα εγένεντο συγκεντρώσεις, ομιλίες θα εξεδίδοντο βιβλία, έντυπα... Μιλάμε για τρόπο νόμιμο. Δεν ποινικοποιούμε τις  πολιτικές ιδέες.
Δεν βγαίνουμε έξω να βαρέσουμε μπουνιές. Πιστέψτε με. Έχει διαφορά το να ανοίγουμε αυτιά από το να τραβάμε αυτιά. Να κάνουμε ιδεολογικό αγώνα. Να μην κάνουμε πεζοδρομιακό.


Δεν θα διαφωνήσουμε κύριε Κώστα μας στο περί βίας, διότι όντως η βία  φέρνει βία , αν και υπάρχουν πολλές μορφές βίας όπως π.χ να σου παίρνουν οι τοκογλύφοι το μοναδικό ..κεραμίδι που έχεις , αλλά για πες΄μας και για το νέο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που κατατίθεται, σύμφωνα με πληροφορίες, την προσεχή εβδομάδα στη Βουλή από τον κ. Αθανασίου, Διότι σε αφορά …άμεσα.

Οι νέες διατάξεις, που προβλέπουν αυστηρότατες ποινές για κάθε ρατσιστικής φύσεως έγκλημα, αφορούν πρωτίστως τη Χρυσή Αυγή και την όποια εγκληματική δράση μελών και στελεχών της, ακόμα και βουλευτών της, καθώς εισάγουν σειρά ποινικών και διοικητικών κυρώσεων, που φθάνουν έως τον πλήρη αποκλεισμό του κόμματος από κάθε κρατική επιχορήγηση ή δημόσια παροχή σε περιπτώσεις εμπλοκής στελεχών του σε ρατσιστικές εγκληματικές ενέργειες.

Οι έξι βασικές προβλέψεις του νέου αντιρατσιστικού νομοσχεδίου είναι:

• Αποκλεισμός από την κρατική επιχορήγηση και τις δημόσιες παροχές κομμάτων που υποστηρίζουν τον ρατσισμό.

• Αποστέρηση έως πέντε χρόνια των πολιτικών δικαιωμάτων ακόμα και βουλευτών για ρατσιστικά εγκλήματα και φιλοναζιστικές αναφορές.

• Αφαίρεση του δικαιώματος του εκλέγειν αλλά και του εκλέγεσθαι σε μελλοντικές εκλογικές αναμετρήσεις.

• Απαγόρευση και βαριές ποινές για εκδηλώσεις μίσους, όπως, διανομή τροφίμων μόνο σε Έλληνες.

• Βαριές ποινές και πόρισμα για όσους υμνούν τον ναζισμό και τον φασισμό.

• Ποινικός διωγμός για εγκληματικές συμπεριφορές με ρατσιστικά κίνητρα.

Κάποιοι μας σπρώχνουν σε νέα, επικίνδυνη ατραπό



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΩΣΤΑ ΠΛΕΥΡΗ ΤΙ ΚΡΙΜΑ ....
ΣΕ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΟΣ ?? ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...