Την ώρα που οι έλληνες καθημερινά γονατίζουν και
καλούνται να σφίξουν κι άλλο το ζωνάρι, το χοντρογουρουνο ο Βενιζέλος μοιράζει
εκατομμύρια από τα δανεικά για την ενίσχυση τρίτων χωρών όπως το Τσάντ το
Σουδάν, το Κονγκό και η Ακτή Ελεφαντοστού… Μάλλον για τους κυβερνώντες η
καταχρεωμένη Ελλάδα πάει… καλά οικονομικά και πρέπει…
να πληρώνει τις “συμβατικές της υποχρεώσεις” έναντι τρίτων χωρών που έχουν
ανάγκη… Και η ερώτηση είναι απλή το Σουδάν και το Κονγκό βρίσκονται σε
χειρότερη κατάσταση από την βουλιαγμένη Ελλάδα; Δείτε εδώ τις επίσημες αποφάσεις που δημοσιεύονται στην
επίσημη ιστοσελίδα της κυβέρνησης με φαρδιά πλατιά την υπογραφάρα του
αναπληρωτή πρωθυπουργού και θα καταλάβετε γιατί το δημόσιο χρέος αντί να
μειώνεται, αυξάνεται παρά τις αιματηρές θυσίες όλων μας… Με έναν πρόχειρο
υπολογισμό ο…χουβαρντάς με ξένα χρήματα Βενιζέλος μοιράζει περίπου 43
εκατομμύρια δολάρια… Φανταστείτε πόσοι έλληνες θα έπαιρναν μια μικρή ανάσα με
αυτά τα λεφτά…
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει
ακυβέρνητο ανοιχτά της Αλοννήσου
-
Σε ασφαλή λιμένα της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο «YM JUPITER»,
το οποίο είχε μείνει ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης στη θαλάσσια περιοχή
βο...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου