Επί τέλους κόπηκε η πλάκα για κυβέρνηση των ηττημένων
-
*Με μια μάλλον υποτιμητική αντιμετώπιση, ο Ν. Ανδρουλάκης ξεκαθάρισε χθες
στον Χάρη Δούκα πως *
*«δεν βγαίνουν τα νούμερα με την ενισχυμένη αναλογική να κά...
Πριν από 2 ώρες


1 σχόλιο:
Άντε γειά .Από τον γεναρη θα είναι μία πικρή ανάμνηση. Θα πάει στον πολιτικό βόθρο, εκεί που ανήκει.
Δημοσίευση σχολίου