Ζήλεψε την βόλτα του Μητσοτάκη.
Αφού φόρεσε την ειδική φόρμα, δέχτηκε τις
απαραίτητες οδηγίες από τους άνδρες της Μοίρας, μπήκε στην πίσω θέση του
διθέσιου μαχητικού, ωστόσο φάνηκε να μην νοιώθει άνετα με τη μάσκα οξυγόνου που
βιάστηκε να τη φορέσει πριν καν κλείσει η καλύπτρα του κόκπιτ και μετά την
έβγαλε.
Την στιγμή που ο Τσίπρας, επέβαινε στο διθέσιο F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας μαζί με δυο ακόμη μαχητικά αεροσκάφη του ίδιου τύπου, στα οποία επέβαιναν οι Α/ ΓΕΕΘΑ και Α/ΓΕΑ, ένα αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας CN-235 της τουρκικής Αεροπορίας (ΤΗΚ) ήταν στο FIR Αθηνών.
Δεν είναι τυχαία όλα αυτά καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα του αμερικανικού περιοδικού AW&ST η συμφωνία για τον δήθεν εκσυγχρονισμό των γερασμένων F-16 της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας αναμένεται να υπογραφεί στο τέλος του μήνα.
Σύμφωνα με πηγές στην αμερικανική βιομηχανία αναφέρεται σε συμφωνία το ύψος της οποίας θα φτάνει τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτι που παραπέμπει σε πρόγραμμα που μάλλον περιλαμβάνει το σύνολο των Fighting Falcon Block 50, Block 52+ και Block 52M.
Προφανώς υπάρχει αποδοχή της επιστολής LOA (Letter of Offer and Acceptance) σε συνέχεια του αιτήματος που είχε υποβάλει η ελληνική πλευρά στις αρχές του 2017.
Την στιγμή που ο Τσίπρας, επέβαινε στο διθέσιο F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας μαζί με δυο ακόμη μαχητικά αεροσκάφη του ίδιου τύπου, στα οποία επέβαιναν οι Α/ ΓΕΕΘΑ και Α/ΓΕΑ, ένα αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας CN-235 της τουρκικής Αεροπορίας (ΤΗΚ) ήταν στο FIR Αθηνών.
Τρεις
περίπου ώρες αφότου προσγειώθηκαν τα ελληνικά F-16 με τον πρωθυπουργό και
συγκεκριμένα στις 14:50 μπήκε στο Αιγαίο ένα ζευγάρι τουρκικών μαχητικών F-16,
το οποίο βγήκε λίγο αργότερα μεταξύ Χίου και Σάμου.
Δεν είναι τυχαία όλα αυτά καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα του αμερικανικού περιοδικού AW&ST η συμφωνία για τον δήθεν εκσυγχρονισμό των γερασμένων F-16 της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας αναμένεται να υπογραφεί στο τέλος του μήνα.
Σύμφωνα με πηγές στην αμερικανική βιομηχανία αναφέρεται σε συμφωνία το ύψος της οποίας θα φτάνει τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτι που παραπέμπει σε πρόγραμμα που μάλλον περιλαμβάνει το σύνολο των Fighting Falcon Block 50, Block 52+ και Block 52M.
Προφανώς υπάρχει αποδοχή της επιστολής LOA (Letter of Offer and Acceptance) σε συνέχεια του αιτήματος που είχε υποβάλει η ελληνική πλευρά στις αρχές του 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου