Κάτω από
τόνους χάλυβα, τσιμέντου και από δεκάδες πλακωμένα αυτοκίνητα ψάχνουν για τρίτη
μέρα οι διασώστες και οι...πυροσβέστες στην Γένοβα, με την
ελπίδα να εντοπίσουν κι άλλους επιζώντες, μετά την κατάρρευση της αερογέφυρας.
Σήμερα, ενώ ο επίσημος αριθμός των νεκρών μειώθηκε σε 38 από 39 και εκείνος των αγνοουμένων παραμένει αδιευκρίνιστος, όπως δήλωσε ο γενικός εισαγγελέας της ιταλικής μεγαλούπολης, Φραντσέσκο Κότσι, εξακολουθούν να αγνοούνται από 10 έως 20 άνθρωποι. Τουλάχιστον έξι απ' τους νεκρούς είναι ξένοι πολίτες. Εξ αυτών τέσσερις Γάλλοι και δύο Αλβανοί. Όσον αφορά στους τραυματίες αυτοί ανέρχονται σε 15, σύμφωνα με τις ιταλικές Αρχές. Ανάμεσα τους ένας σε κώμα. Απ' την πλευρά του, πάντως, ο Ιταλός πρωθυπουργός Τζουζέπε Κόντε, δηλώνει ότι η κυβέρνησή του δεν θα περιμένει τους εισαγγελείς να τελειώσουν την έρευνά τους προκειμένου να ανακαλέσουν τη σύμβαση απ' την παραχωρησιούχο εταιρεία Atlantia, που διαχειρίζεται τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους στην Ιταλία. Ο υπουργός Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι ζήτησε σήμερα από την εταιρεία που διαχειρίζεται τη γέφυρα, να αναστείλει ορισμένα διόδια.
«Αν ήμουν διευθυντής της Autostrade per l' Italia, θα είχα αναστείλει μερικά διόδια, μέσα στην ώρα που ακολούθησε» την τραγωδία, δήλωσε ο Σαλβίνι αφού επισκέφθηκε τραυματίες.
«Αυτή τη στιγμή, τα ασθενοφόρα πληρώνουν διόδια στους αυτοκινητοδρόμους! Η κυβέρνηση έχει ξεκινήσει πόλεμο κατά της Autostrade, θυγατρικής του ομίλου Atlantia και διαχειρίστριας του αυτοκινητοδρόμου στον οποίο κατέρρευσε η οδογέφυρα.
«Περιμένω να ανασταλούν σήμερα τα διόδια», πρόσθεσε. «Ας δώσουν τουλάχιστον μια ένδειξη καλής θέλησης. Εισέπραξαν πέρυσι 3,5 δισεκ. ευρώ σε διόδια. Με δεδομένη την καταστροφή που προκάλεσαν, έχουν τη δυνατότητα να επιτρέψουν μερικές εβδομάδες χωρίς διόδια».
Η Autostrade per l' Italia διαχειρίζεται σχεδόν τα μισά από τα περίπου 6.000 χιλιόμετρα των αυτοκινητοδρόμων της Ιταλίας. Είναι εταιρεία του διεθνούς ομίλου αυτοκινητοδρόμων Atlantia, ο οποίος ανήκει στην οικογένεια Μπένετον.
Σήμερα, ενώ ο επίσημος αριθμός των νεκρών μειώθηκε σε 38 από 39 και εκείνος των αγνοουμένων παραμένει αδιευκρίνιστος, όπως δήλωσε ο γενικός εισαγγελέας της ιταλικής μεγαλούπολης, Φραντσέσκο Κότσι, εξακολουθούν να αγνοούνται από 10 έως 20 άνθρωποι. Τουλάχιστον έξι απ' τους νεκρούς είναι ξένοι πολίτες. Εξ αυτών τέσσερις Γάλλοι και δύο Αλβανοί. Όσον αφορά στους τραυματίες αυτοί ανέρχονται σε 15, σύμφωνα με τις ιταλικές Αρχές. Ανάμεσα τους ένας σε κώμα. Απ' την πλευρά του, πάντως, ο Ιταλός πρωθυπουργός Τζουζέπε Κόντε, δηλώνει ότι η κυβέρνησή του δεν θα περιμένει τους εισαγγελείς να τελειώσουν την έρευνά τους προκειμένου να ανακαλέσουν τη σύμβαση απ' την παραχωρησιούχο εταιρεία Atlantia, που διαχειρίζεται τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους στην Ιταλία. Ο υπουργός Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι ζήτησε σήμερα από την εταιρεία που διαχειρίζεται τη γέφυρα, να αναστείλει ορισμένα διόδια.
«Αν ήμουν διευθυντής της Autostrade per l' Italia, θα είχα αναστείλει μερικά διόδια, μέσα στην ώρα που ακολούθησε» την τραγωδία, δήλωσε ο Σαλβίνι αφού επισκέφθηκε τραυματίες.
«Αυτή τη στιγμή, τα ασθενοφόρα πληρώνουν διόδια στους αυτοκινητοδρόμους! Η κυβέρνηση έχει ξεκινήσει πόλεμο κατά της Autostrade, θυγατρικής του ομίλου Atlantia και διαχειρίστριας του αυτοκινητοδρόμου στον οποίο κατέρρευσε η οδογέφυρα.
«Περιμένω να ανασταλούν σήμερα τα διόδια», πρόσθεσε. «Ας δώσουν τουλάχιστον μια ένδειξη καλής θέλησης. Εισέπραξαν πέρυσι 3,5 δισεκ. ευρώ σε διόδια. Με δεδομένη την καταστροφή που προκάλεσαν, έχουν τη δυνατότητα να επιτρέψουν μερικές εβδομάδες χωρίς διόδια».
Η Autostrade per l' Italia διαχειρίζεται σχεδόν τα μισά από τα περίπου 6.000 χιλιόμετρα των αυτοκινητοδρόμων της Ιταλίας. Είναι εταιρεία του διεθνούς ομίλου αυτοκινητοδρόμων Atlantia, ο οποίος ανήκει στην οικογένεια Μπένετον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου