Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Νέα φασιστοφυλλάδα στην πιάτσα:


Ημερήσια free press εφημερίδα σχεδιάζει να εκδώσει ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης. Ήδη έχει κάνει τις πρώτες επαφές. Αν και θεωρεί ότι ένα δωρεάν φύλλο θα είχε μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο, δεν αποκλείεται τελικά να προχωρήσει στην έκδοση μιας εφημερίδας αλά «Αυγή». Ένα κομματικό πρωινό φύλλο. Προς το παρόν ο Καρατζαφέρης έχει ο «Τηλεάστυ» και την εβδομαδιαία εφημερίδα «Α1», η οποία τυπώνεται στο πιεστήριο του Τράγκα.

Επιτρέπεται αρχηγός κόμματος να έχει τόσα Μ.Μ.Ε αυτά δεν είναι τα «μέσα» προς εκβίαση που κατηγορούσε; Ριχτε μου κρατικές διαφημίσεις, ρίχτε μου «πακέτα», γιατί δεν θα σας κάνω τα «χατίρια». Ο μεγάλος έβαλε ρότα για να θησαυρίσει εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την ευκαιρία που του έδωσαν τα κοροΐδα βάζοντας τον στην βουλή. Τώρα θα μου πεις δεν θα είναι στο όνομα του θα μπουν στου ανιψιού του κουμπάρου κ.λ.π. Έχω μια περιέργεια να δω πόσοι πολιτικά ηλίθιοι θα τον ξαναψηφίσουν. Αλλά στην Ελλάδα είμαστε και τίποτα δεν θα μου φανεί παράξενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...