Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Σας παρακαλώ. Δώστε μου ένα υπουργειάκι ρε παιδιά?


Πρόταση κυβερνητικής συνεργασίας με τη ΝΔ καταθέτει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Real News. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ, το ερώτημα είναι «ή κυβέρνηση Καραμανλή-Καρατζαφέρη ή κυβέρνηση Παπανδρέου».

«Λέω λοιπόν στον κ. Καραμανλή. Πάμε να κυβερνήσουμε με 160 βουλευτές και ο κ. Καραμανλής απαντά: ‘μόνος μου κι ας πάω στους 85’. Αυτό λοιπόν το ‘γινάτι’ του Καραμανλή αφαιρεί αυτόματα το δικαίωμα έκφρασης από πολλούς βουλευτές» τονίζει ο κ. Καρατζαφέρης.

Απαντώντας εξάλλου στην υπουργό Εξωτερικών κ. Θ. Μπακογιάννη, που τον χαρακτήρισε ακραίο λαϊκιστή, ο κ. Καρατζαφέρης δηλώνει ότι «είμαι τόσο αυθεντικός λαϊκιστής που εγώ και η οικογένειά μου δεν ορμήσαμε ακάθεκτοι στις αποθήκες της Siemens Η κ. Μπακογιάννη πιστεύει ότι εκβιάζοντας τον Κ. Καραμανλή θα γλιτώσει τον έλεγχο. Όταν μιλήσει η παρέα της -κ.κ. Χριστοφοράκος, Καραβέλας, Δημητριάδης-, δεν θα έχει που να κρυφτεί. Καλύτερα λοιπόν ‘καιροσκόπος’ παρά κερδοσκόπος».

Να κυβερνήσουν «χέρι-χέρι» καλεί τη ΝΔ ο Γ. Καρατζαφέρης

Ντ. Μπακογιάννη: «Ακραία καιροσκοπική» η πολιτική του ΛΑΟΣ

«Βυθίσατε τον ΛΑΟΣ»

Ανοιχτή πρόσκληση για προεκλογική και μετεκλογική συνεργασία απευθύνει ο Γ. Καρατζαφέρης στον πρωθυπουργό: «Αν πάμε μαζί κερδίζουμε το ΠΑΣΟΚ. Λέω λοιπόν στον κ. Καραμανλή, πάμε να κυβερνήσουμε με 160 βουλευτές και μου απαντά μόνος μου και ας πάω στους 85», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Τελικά το ότι έκανε κόμμα και μπήκε στην πολιτική ήταν για να πάρει κανένα υπουργείο . Αυτός ήταν ο σκοπός του, αφού δεν ασχολείται παρά μόνο πως θα μπει στην όποια κυβέρνηση. Τώρα κάθεται και παρακαλά την Ν.Δ σαν ζήτουλας. Αφού βλέπει ότι τον φτύνουν συνέχεια εκεί αυτός με την ομπρέλα περιμένει. Η γραφικότητα και η ιδιοτέλεια σε όλο της το μεγαλείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...