Η Εταιρεία Ι.Δ.ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ξεκίνησε, ως «μικρό μαγαζί», το 1908, από τον Ιωάννη Δ. Παπαθανασίου, παππού του σημερινού υπουργού Οικονομίας, Γιάννη Δ. Παπαθανασίου. όπως το ιστορικό της εταιρείας, αναφέρει «…από κατάστημα γενικού εμπορίου σιδηρικών και οικιακών ειδών στην αρχή, εξελίσσεται σε εξειδικευμένη επιχείρηση οικοδομικών υλικών, εισάγοντας στην Ελληνική αγορά προϊόντα που αναγνωρίσθηκαν από τους τεχνικούς της εποχής εκείνης για τη συμβολή τους στην αισθητική βελτίωση, αλλά και στην άνοδο του ποιοτικού επιπέδου της οικοδομής. Η μετατροπή της επιχείρησης σε Ανώνυμη Εταιρεία και η μεταστέγασή της στις σημερινές εγκαταστάσεις όπου εκτίθενται σε λειτουργία σχεδόν όλα τα προϊόντα, την καθιέρωσαν σαν την πρωτοπόρο του κλάδου της…». Η «Ι. Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α.Ε.», εξελίχθηκε και αναπτύχθηκε από το Γιάννη Παπαθανασίου. ήταν και είναι η εταιρεία του. Ως ιδιοκτήτης, Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, της εταιρείας, διακρίθηκε και σε συνδικαλιστικό επίπεδο κι έφτασε στη θέση του Προέδρου του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ). όταν ο κ. Παπαθανασίου έγινε βουλευτής το 2000, παρέμεινε, κανονικά, στην εταιρεία του, η οποία και συνέχιζε τη δραστηριότητά της. Εμφανίζεται, σ΄ όλα τα βιογραφικά του, να παραιτείται από Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, στο τέλος του 2002, όταν εφαρμόζεται η διάταξη για το ασυμβίβαστο των βουλευτών, (το οποίο, βέβαια καταργήθηκε πέρσι…).Ο υπουργός οικονομίας δεν είπε, ποτέ, δημόσια, αν έπαψε αυτός ή μέλη της οικογένειάς του, να διαφεντεύουν την εταιρεία, να την ελέγχουν, δηλαδή και να καρπώνονται έσοδα από τη λειτουργία της.
Το ερώτημα τίθεται …ακαδημαϊκώς, καθώς κάτι τέτοιο δεν αποτελεί τυπικό ζήτημα, της συμπλήρωσης, δηλαδή, κάποιων χαρτιών και την υπογραφή, κάποιων συμβολαίων : η εταιρεία Ι. Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α.Ε., ήταν και είναι, στην ουσία, του κ. Παπαθανασίου, ως τέτοια είναι γνωστή και αυτή η «φήμη» επηρεάζει, καθοριστικά, τη λειτουργία, την πρόοδο και την ανάπτυξή της… Κι εδώ, ακριβώς, είναι το ζουμί : η εταιρεία, που ασχολείται με τον τεχνολογικό εξοπλισμό κτιρίων, σημειώνει, τα τελευταία χρόνια, θεαματική ανάπτυξη στις εργασίες της, κάτι για το οποίο υπερηφανεύεται, όπως, επίσης υπερηφανεύεται και διαφημίζει την πελατεία της, στην οποία περιλαμβάνονται ξενοδοχεία, Super Markets, νοσοκομεία, ιδρύματα, πανεπιστήμια, κατασκευαστικές εταιρείες, μοναστήρια, κατασκηνώσεις, υπουργεία, στρατόπεδα, αστυνομικά κτίρια, καζίνα, εφημερίδες, τηλεοπτικοί σταθμοί, αεροδρόμια, μουσεία, σχολεία, Τράπεζες, κ.α. Και βέβαια, στους πελάτες της εταιρείας του κ. Παπαθανασίου, περιλαμβάνονται φορείς του κράτους και δημόσιες επιχειρήσεις, ενώ σ΄ ορισμένες κατηγορίες φιγουράρουν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου, όπως π.χ. στα ξενοδοχεία, τα super markets και τις Τράπεζες… Ειδικά στις τελευταίες, το πελατολόγιο της Ι.Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ είναι υπερπλήρες, μιας και συμπεριλαμβάνει όλο το αφάν κατέ : ALPHA BANK. Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Εμπορική, Γενική, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Τράπεζα Ελλάδος, κλπ. Το ερώτημα, όσο κι αν φαντάζει αφελές, καταγράφεται ως …αβάσταχτο : αυτή η πελατειακή σχέση της Ι.Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, του παππού Ιωάννη, πόσο μπορεί να επηρεάσει και επηρεάζει την πολιτική λειτουργία του εγγονού Γιάννη ; Για προληφθούν οι επικρίσεις για εχθρικότητα και μένος, απέναντι σ΄ έναν πετυχημένο επιχειρηματία, να ξεκαθαριστεί, πως τα βέλη δεν αφορούν αυτό καθεαυτό τον Γιάννη Παπαθανασίου, αλλά την επιλογή του για τη θέση του υπουργού και μάλιστα εκείνου της Οικονομίας… Είναι δυνατόν να ασκεί πολιτική κατά των μεγάλων επιχειρήσεων, αυτός που έχει ή – άντε – είχε, πελάτες, τις χαρακτηριστικότερες εξ αυτών ; -Να καταπολεμήσει την ασυδοσία των Τραπεζών, ο έχων πελάτες την Εθνική, την ALPHA, την Eurobank, την Πειραιώς, την CHASE MANHATTAN, την HSBC ?... -Να πάρει μέτρα κατά της ακρίβειας και των ανατιμήσεων κατά των πελατών του, ΑΒ Βασιλόπουλου, Ατλάντικ, Βερόπουλου, Γαλαξίας, Μαρινόπουλου, Σκλαβενίτης, Carrefour, Μετρό ?... - Να αντιπαρατεθεί με τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες, την ώρα, που πουλάει προϊόντα στον ΑΒΑΞ, την ΑΕΓΕΚ, τον ΑΚΤΩΡ, την ΑΛΤΕ, τη ΒΙΟΤΕΡ, την Ελληνική Τεχνοδομική, την ΤΕΡΝΑ ?... -Πως μπορεί να μην κανακεύεται από τα ΜΜΕ, ο έχων στο πελατολόγιό του τον ALPHA, τον ΔΟΛ, το STAR ?...
Μήπως ανακύπτει και μια ακόμα εξήγηση, της μονοδιάστατης πολιτικής, ενάντια στον απλό πολίτη, με τα αλλεπάλληλα σφαγιαστικά οικονομικά μέτρα ?... Μήπως ?...πηγή
Ατμόσφαιρα «Όλα ή τίποτα» στις ΗΠΑ – Η χώρα προετοιμάζεται για πιθανή
αναταραχή.
-
[image: Ατμόσφαιρα «Όλα ή τίποτα» στις ΗΠΑ – Η χώρα προετοιμάζεται για
πιθανή αναταραχή ]
Εικόνα από εκλογικό κέντρο στις ΗΠΑ
AP Photo Charles Krupa
...
Πριν από 15 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου