Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Όποια πέτρα και αν σηκώσεις… τον… ΣΗΜΙΤΗ θα βρεις ?



Ο Τάσος Μαντέλης, ο οποίος παραδέχθηκε ότι τσέπωσε μαύρο χρήμα (και παρόλα αυτά κυκλοφορεί ελεύθερος) γνωρίζει τα υπόλοιπα μέλη της συμμορίας των μιζαδόρων κι έτσι σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "ΠΑΡΟΝ" -(Κυριακή 6 Μαΐου 2010), στέλνει μήνυμα στο προσωπικό περιβάλλον του Κώστα Σημίτη, φωτογραφίζοντας τον αδελφό του Σπύρο Σημίτη, μόνιμο κάτοικο Γερμανίας.: "ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΟ, ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ. ΑΠΕΙΛΕΙ ΣΗΜΙΤΗ Ο ΜΑNΤΕΛΗΣ!", γράφει το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας. Tι έχει να πει ο Μαντέλης, για τον αδελφό του πρώην πρωθυπουργού. Τι έχει να προσάψει ένας αποδεδειγμένα μιζαδόρος στον καθηγητή Σπύρο Σημίτη; Τι άλλο από το ότι, θέλεις να μας κάνεις τον αθώο; Μαζί τα φάγαμε ,απλά εγώ πήρα τα… ψίχουλα και εσύ με τον αδελφό σου την… πίτα. Τα στελέχη της μητρικής SIEMENS που κατέθεσαν στη Γερμανική Δικαιοσύνη θεωρούν τη "Σύμβαση 8002" του 1997, που υπέγραψε η εταιρεία τους -σε συνεργασία με την INTRACOM- με τον ΟΤΕ, ως "Μητέρα των Μιζών". Ο Σημίτης και οι εμπλεκόμενοι υπουργοί της τότε κυβέρνησης-1997- έστειλαν 70 δις δρχ. (που λόγω υπερβάσεων ξεπέρασαν κατά πολύ τα 100 δις) στα ταμεία των δύο εταιρειών.

«Επειδή έχει ξεκινήσει έρευνα για την προμήθεια των βαγονιών του ΟΣΕ για τη Ζήμενς επί εποχής Μαντέλη, ας ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ότι η ιστορία ξεκινά από το 1993. Τότε ο μακαρίτη Μιχάλης Περατικός είχε αγοράσει τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, είχε κατασκευάσει μέσα στα ναυπηγεία ένα εργοστάσιο με σύγχρονο εξοπλισμό και είχε εκπαιδεύσει εργαζόμενους των Ναυπηγείων προκειμένου εκεί να κατασκευάζονται βαγόνια και τροχαίο υλικό για τον ΟΣΕ και το Μετρό που είχε τότε αρχίσει τότε να κατασκευάζεται. Όταν άλλαξε η κυβέρνηση, ο τότε υπουργός Βιομηχανίας Κώστας Σημίτης το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να καταργήσει τη σύμβαση. Αυτός λοιπόν είναι υπεύθυνος για ότι ακολούθησε σε ότι αφορά ο σκάνδαλο της Ζήμενς με τα βαγόνια και το τροχαίο υλικό. Σκεφτείτε σήμερα πόσος κόσμος θα είχε δουλειά στα Ναυπηγεία Ελευσίνας κατασκευάζοντας βαγόνια για τον ΟΣΕ, το Μετρό, τον Προαστιακό, το τραμ.
Πρέπει τότε να σας πω ότι ο τότε υπουργός Βιομηχανίας Σημίτης αρνιόταν να δεχτεί τον Περατικό ο οποίος πήγε στο γραφείο της ιδιαιτέρας του υπουργού Σύμφωνα με μαρτυρία δημοσιογράφου που εντοπίσαμε politis-gr.com/?p=1942, ο Περατικός προσπαθούσε μάταια να συναντήσει τον πρώην πρωθυπουργό σε μια απέλπιδα προσπάθεια να τον συναντήσει για το έργο κατασκευής βαγονιών και τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, και κάθισε στον καναπέ 3 μερόνυχτα στην προσπάθειά του να δει τον κ. Σημίτη. Ξέρετε τι έκανε ο κ. Σημίτης; Έφευγε από την πίσω πόρτα!..» Bookmark It Τα ίδια βαγόνια έπαιξαν λίγο αργότερα με την Siemens στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Τα οποία Ναυπηγεία, τα έδωσε ο Σημίτης στην HDW, σε έναν διαγωνισμό μαϊμού, γνωρίζοντας ότι στην ουσία δίνει τα μετρητά των συμβάσεων των υποβρυχίων στην υπό χρεοκοπία HDW (γνωστό και αυτό). Γύρω γύρω όλοι και ο Σημίτης στην μέση.

Ο Σημίτης μπλέκεται και σε άλλες «οσμίζουσες» δουλειές από τότε που ήταν στην Κυβέρνηση Παπανδρέου. Είχε φροντίσει να αγοράσει η ΔΕΗ ΥΠΕΡτιμολογημένες θ/Η μονάδες (μία στην Φλώρινα με σημαντικό καπέλο) και φρόντισε να καλύψει τα χνάρια του όταν έγινε πρωθυπουργός, σε συμπαιγνία με τον Μπιρδημίρη της ΔΕΗ.

Στις 23 Αυγούστου, ο ίδιος ο Κωστής Περατικός έστειλε σε έναν προς έναν τους 300 της Βουλής ογκώδη φάκελο, αποτελούμενο από 35 σελίδες – «φωτιά», όπου αποκάλυπτε μυστικές συναντήσεις, προσωπική αλληλογραφία με τον Κ. Σημίτη, άλλους υπουργούς και παράγοντες, «συντροφικά μαχαιρώματα» και, κυρίως, άγρια παρασκηνιακά παζάρια γύρω από το μοίρασμα των ιματίων της ναυπηγικής βιομηχανίας. Ειδικότερα, απαντώντας στους κυβερνητικούς ισχυρισμούς περί «αιφνιδιασμού» στο κλείσιμο του ναυπηγείου, ο Κ. Περατικός αποκάλυπτε επιστολές του στον Κ. Σημίτη και στον τότε υφυπουργό Βιομηχανίας Χ. Πάχτα(28/6/94), καθώς επίσης στον Χ. Ροκόφυλλο (20/7/94) και προς τον Μ. Εβερτ (5/5/95). Επίσης ιδιόχειρη επιστολή προς τον Θ. Πάγκαλο, όπου ανέφερε ότι «εσωκλείει υπόμνημα για τη φτωχή μεταχείριση της ναυπηγικής βιομηχανίας από το κράτος»
(Ριζοσπάστης)

Το 1997 ήταν επίσης η χρονιά που η "17 ΝΟΕΜΒΡΗ" δολοφόνησε τον Μιχάλη Περατικό στρέφοντας για μια ακόμη φορά πάνω της το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης, και αφού έγινε «επικίνδυνος» εβάλαν την 17 Νοέμβρη και φάγανε το γιο του και σταμάτησε το παιχνίδι εκεί !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...