Μπορεί το φετινό καλοκαίρι πολλές οικογένειες να μην έκαναν ούτε μία μέρα διακοπές, η Αθηνά να είναι γεμάτη άστεγους και πεινασμένους ,αλλά ο Σγουρός ετοιμάζεται όμως να υπογράψει σύμβαση-μπόνους στους διαφημιστάδες ύψους 8,5 εκατομμυρίων ευρώ για την… τουριστική διαφήμιση της περιοχής. Ποσόν που προστίθεται στα 15 εκατ. τα οποία ξοδεύτηκαν από το 2003. Η σκοπιμότητα της υλοποίησης μιας τέτοιας σύμβασης, που δρομολογήθηκε εδώ και δύο χρόνια (προ Μνημονίου), είναι εμφανής. «Μπουκωθείτε και διαφημίστε το ανύπαρκτο έργο μου».
Η διαφημιστική εταιρεία θα λάμβανε 7 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 30% ως προκαταβολή.
Τελικώς, η προκαταβολή είναι 25% αλλά αφορά ποσόν 8.538.842,97 ευρώ που θα λάβει η Mc Cann του Μ. Σεριάτου για την «τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής» και ενέργειες-υποέργα όπως: Δημιουργία-Διαχείριση Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (28% του ποσού), Καταχωρίσεις σε ΜΜΕ (25%), Οργάνωση Συμμετοχής σε Τουριστικές Εκθέσεις (15%), Δημιουργία-Παραγωγή Προωθητικού Υλικού (10%), Παραγωγή Οπτικοακουστικού Υλικού (10%), Κατάρτιση-Εξειδίκευση του Επιχειρησιακού Προγράμματος (5%), Προσκλήσεις Δημοσιογράφων-Επαγγελματιών Τουρισμού (5%), Δημιουργία Τουριστικής Ταυτότητας (2%).
Η ουσία είναι ότι πρόκειται για ένα σχέδιο μάρκετινγκ και όχι για πλήρες επιχειρησιακό, το οποίο θα έπρεπε να περιλαμβάνει σειρά άλλων ενεργειών και περισσότερους πόρους εφαρμογής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου