Για 40
χρόνια προορίζεται η εκχώρηση της Εγνατίας Οδού στους δήθεν ιδιώτες με την διυπουργικήεπιτροπή
αποκρατικοποιήσεων να περιλαμβάνει στο ΄΄πακέτο΄΄ και τους κάθετους οδικούς
άξονες. Για να γίνει δε πιο ελκυστικό το ΄΄πακέτο΄΄ για τους ιδιώτες επενδυτές
το ΤΑΙΠΕΔ (*) εκχωρεί και το δικαίωμα είσπραξης διοδίων κατά μήκος της Οδού
αλλά και των κάθετων, παράπλευρων αξόνων.
Πρόκειται για ένα τεράστιας σημασίας (από ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ) οδικό έργο κύριου
μήκους 670 χιλιομέτρων, δηλαδή χωρίς το σύνολο των κάθετων αξόνων, κατασκευάστηκε ΕΞ΄ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ με ΜΗ ΙΔΙΩΤΙΚΑ
κεφάλαια, αλλά μόνο με κονδύλια της ΕΕ (50%), της Ευρωπαϊκής Τράπεζας
Επενδύσεων/ΕΤΕπ, πόρους από ΚΠΣ (κυρίως το δεύτερο) και το υπόλοιπο με εισφορά
του Δημοσίου. Δηλαδή του έλληνα μαλάκα φορολογούμενου, το συνολικό κόστος κατασκευής υπολογίζεται
ότι ξεπέρασε τα 7,5 δισ. ευρώ. και οι …ιδιώτες το μόνο βάρος, που θα αναλάβουν
είναι οι υποχρεώσεις 700 εκατ. ευρώ, ο φορέας λειτουργίας που είχε συσταθεί
είχε αναλάβει την ευθύνη λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης για 50
χρόνια όπερ υπάρχει νομικό κώλυμα με την εκχώρηση από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ και εάν
βρεθεί ένας… τρελός, μπορεί να τους χώσει όλους μέσα .
Θέλετε και το καλύτερο; Σύμβουλος Διαχείρισης του Εργου/ΣΔΕ εμφανίζεται η KBR.Η εν λόγω εταιρεία είναι η μετεξέλιξη της περίφημης Halliburton Brown & Roots. Ποιά είναι η εν λόγω Halliburton και τι σχέση έχει με την περίφημη εγκατάσταση-υπερστρατόπεδο των ΗΠΑ Camp Bondsteel στο Κοσσυφοπέδιο. Πως είπατε; Για δείτε την κομπανυ στο..Ιράκ εδώ Halliburton Iraq
Εν κατακλείδει. Ένα τεράστιας
σημασίας το ξανατονίζουμε οδικό (και όχι μόνο ) έργο, εθνική προτεραιότητας
για το οποίο δεν δαπανήθηκε ούτε...δραχμή, ούτε...σέντσι από ιδιωτικά
συμφέροντα εκχωρείται για 40 χρόνια προς εκμετάλλευση με τα διόδια δώρο στην
προσφορά.
Έτσι ο καθένας μας γίνεται επενδυτής
καλύπτοντας μάλιστα όλη την βορεινή πλευρά της Ελλάδος μέχρι την ευαίσθητη Δυτ.
Θράκη. Και πιάνοντας θέση για τους αγωγούς, τα δίκτυα όταν με το καλό έρθει η
ώρα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου