Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ταραχή…. Βασανιστείτε…. ο ΛΕ.ΠΑ έχασε 3.000.000 ευρώ



Χείμαρρος ο Λευτέρης Πανταζής, ο οποίος αποκάλυψε ότι η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει και τον ίδιο.

«Η κρίση ήταν ένα μεγάλο σοκ γιατί είμαι και επιχειρηματίας. Επένδυσα χρήματα σε κάποιες καλές και έξυπνες επιχειρήσεις και χωρίς να φταίω, από λάθη άλλων, έχω χάσει τα χρήματά μου. Επένδυσα και έχασα τρία εκατομμύρια ευρώ μέσα σε μια δεκαετία. Όταν λες επενδύω σημαίνει ότι κόβεις επιταγές, έχεις 100 άτομα προσωπικό, πληρώνεις ΙΚΑ, φόρους… καταστραφήκαμε όλοι», είπε.

Όπως εξομολογήθηκε ήταν οι κόποι μιας ολόκληρης ζωής, όμως παρά τις δυσκολίες δηλώνει ότι δεν τη φοβάται τη φτώχεια, αφού την έχει γνωρίσει καλά.

«Όταν ήρθαμε οικογενειακώς από τη Ρωσία αντιμετωπίσαμε πρόβλημα επιβίωσης. Δεν είχαμε να φάμε. Κοιμόμαστε σε ένα δωμάτιο και οι έξι και δουλεύαμε όλοι. Δεν είχαμε ούτε κρεβάτι. Κοιμόμασταν στο πάτωμα. Για έξι χρόνια περάσαμε πολύ δύσκολα. Δεν ξέραμε καλά τη γλώσσα. Μιλούσαμε λίγο ποντιακά και ρώσικα», είπε.

«Πήρα κομπιουτεράκι και μάλλον σε κορόιδεψα. Δεν έβγαιναν οι αριθμοί. Ήταν περισσότερες. Νιώθω πολύ ευλογημένος και τυχερός που μέσα από τη δουλειά μου, αλλά και λόγω της καλοσύνης μου, το ότι ήμουν τσαχπίνης, με τσακίρικα μάτια, έχω περάσει καλά στη ζωή μου. Ευχαριστώ όλες αυτές τις κυρίες», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...