Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιος είσαι ρε ..μεγάλε. Άλλοι χορεύουν καλύτερα… ζεϊμπέκικο.



Με μεγάλο πανικό ,θυμό, και οργή για όσα έχουν γίνει τις τελευταίες ημέρες, αλλά κουβέντα για την ..ταμπακιέρα, μίλησε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες. Η ένταση ήταν τόσο μεγάλη που δάκρυσε δυο φορές, αφού αισθάνεται ότι μπορεί κάποια στιγμή να συγκατοικήσει με τον..Ακη.  

Εξαπέλυσε και προσωπική επίθεση εναντίον του Χατζηνικολάου, ο οποίος με την σειρά του απάντησε με γραπτή ανακοίνωση.

Έκανε ειδική αναφορά στον εκδότη της εφημερίδας Real λέγοντας χαρακτηριστικά:

"Η επίθεση που εξαπέλυσε ο Χατζηνικολάου εναντίον μου είναι μαφιόζικη, εκβιαστική και αλήτικη. Ξέρω ότι ο Χατζηνικολάου είναι σοβαρός παίχτης, ( μπέρδεψες τις βούρτσες, με τις πούτσες. Άλλο..παίχτης που τα παίρνει και …θάβει, και άλλο δημοσιογράφος ).  ξέρω ποιοι είναι από πίσω, ξέρω που πάω να δώσω τη μάχη, εγώ όμως θα την δώσω και δεν πρόκειται να με περιορίσει το κουστούμι του Προέδρου το οποίο όμως δεν εγκαταλείπω . Λάθος πρόσωπο χτύπησε. Θα κατέβω στην αρένα, δεν θα πάω μόνο νομικά και σαλονάτα. Ο φίλος μου ο Νίκος έχει πάρει το καλαμάκι και θέλει να μου πιει το αίμα, δεν θα τον διευκολύνω."

"Δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο ο Νίκος Χατζηνικολάου για να ζητήσει τη γνώμη μου πριν απ' το δημοσίευμα - αυτή είναι η αξιοπιστία του. Και αν δεν ήταν δημοσιογράφος του μεγέθους και του κύρους του Νίκου, δεν θα έδινα καν σημασία. "

Η κοινωνία θα καταλάβει ότι είμαι αθώος μόνο εάν ένα όργανο κύρους όπως το ελεγχόμενο  από εμάς ΣΔΟΕ με έχει βγάλει ότι είμαι αθώος...». «Με βγάζουν σε όλα τα κανάλια στο εξωτερικό. Ότι κάναμε τόσο καιρό για την ανόρθωση του κύρους της χώρας, εξανεμίστηκε. Μιλάνε για «μεγάλη διαφθορά στην Ελλάδα με αναμεμειγμένο τον Πρόεδρο της Βουλής».
Σιγά τα… ωα. Τα ίδια έλεγε και ο καλαμποκάνθρωπος Αθανασόπουλος .Εθνικοί λόγοι επιβάλουν την ..σιωπή για ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΜΟΥ. .
Σε ό,τι αφορά την ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΠΡΟΤΟΤΥΠΊΑ του δηλαδή την παραμονή του στη θέση του Προέδρου της Βουλής, ο κος Μεϊμαράκης διέψευσε τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να παραιτείται, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «η λέξη παραίτηση δεν υπάρχει σε μένα» και αντιπροτείνοντας παντού την υποκατάστασή του από τους αντιπροέδρους της Βουλής, μέχρι την δημοσιοποίηση του πορίσματος του ΣΔΟΕ.
«Ως Πρόεδρος της Βουλής, έχω την στήριξη των δήθεν αρχηγών. Είμαι ικανοποιημένος από την στάση του Μαξίμου. Δεν χρειάζεται ανακοίνωση απ' την κυβέρνηση , δεν τη θέλω διότι εξάλλου τι να πει; . Δεν θέλω  να  δημιουργήσω κλίμα αποσταθεροποίησης.

Εμένα οι φανεροί λογαριασμοί μου έχουν ελεγχθεί όλοι το 2009 και ξαναδίνω εντολή να γίνουν όλοι φύλλο και φτερό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...