Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Εξαπλώνεται με τέτοια ταχύτητα η μπόχα που τα… αποσμητικά είναι… άχρηστα.



Απίστευτες είναι οι αποκαλύψεις που έκανε ο πρέσβης επί τιμή Νικόλαος Μάτσης σχετικά με τον χορό των εκατομμυρίων ευρώ με τις ΜΚΟ στο υπουργείο Εξωτερικών την εποχή της διακυβέρνησης ΓΑΠ, την οποία ο ίδιος ο πρώην πρωθυπουργός την αποκαλεί εποχή της διάφανειας..
Ο Ν.Μάτσης ήταν αναπληρωτής γενικός διευθυντής στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΕΞ (Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας -ΥΔΑΣ) που ήταν αρμόδια για τη διανομή των χρημάτων στις ΜΚΟ, την περίοδο που Υπουργός Εξωτερικών ήταν ο Σταύρος Λαμπρινίδης (2011).

Μιλώντας στην Απαγορευμένη Ζώνη και στον Γιώργο Τράγκα, ο κ. Μάτσης έκανε λόγο για πλήθος ΜΚΟ όπου κανένας δεν μπορούσε να υπολογίσει τον πραγματικό τους αριθμό.

Επιβεβαίωσε μεταξύ άλλων ότι αδελφή πολύ γνωστής Ελληνίδας πολιτικού, πήρε 600.000 ευρώ μέσω ΜΚΟ προκειμένου να φτιάξει στην Αιθιοπία ένα σχολείο 100 τ.μ. με χωμάτινο δάπεδο. Όταν μάλιστα ζητήθηκε από τον εκεί πρέσβη να επιβεβαιώσει την ύπαρξη αυτής της κατασκευής αλλά και το πραγματικό της κόστος, εκείνος αρνήθηκε να το πράξει.

Συνεχίζοντας ο κ. Μάτσης αποκάλυψε ότι καθηγητής πανεπιστημίου, στενός φίλος της οικογένειας Παπανδρέου, διατηρούσε 50 ΜΚΟ μόνο από το Υπουργείο Εξωτερικών, ενώ δεν γνωρίζει αν στην κατοχή του υπάρχουν και άλλες ΜΚΟ από άλλα Υπουργεία.

Αποκάλυψε επίσης ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του στην ΥΔΑΣ, γινόντουσαν κάποιες ''μυστικές συσκέψεις'' στις οποίες ο ίδιος δεν καλούνταν για να συμμετάσχει.

«Εμένα δεν με καλούσαν να συμμετάσχω σε αυτές τις συσκέψεις. Για 2-3 εβδομάδες με είχαν στον από κάτω όροφο, τελείως απομονωμένο, χωρίς γραμματεία, χωρίς τίποτα. Ήθελα να ελέγξω μέσα από έγγραφα για το τι συμβαίνει στην υπηρεσία, γιατί είχα ακούσει για το αμαρτωλό παρελθόν της, αλλά ούτε αυτά δε μου παρουσίαζαν.

Κάθε Τρίτη έβλεπα ότι όλοι εξαφανιζόντουσαν και πληροφορήθηκα από μια υπάλληλο ότι κάθε εβδομάδα τα στελέχη έχουν μια σύσκεψη. Πηγαίνω στο γραφείο που διεξάγονταν, ανοίγω την πόρτα και τους λέω ''Τι πράγματα είναι αυτά, εφόσον είμαι αναπληρωτής γενικός διευθυντής δε θα έπρεπε να συμμετέχω και εγώ σε αυτήν την σύσκεψη, να ξέρω τι γίνεται και πως να ενεργήσω;'' ρωτούσε ο κ. Μάτσης.

Και συνέχισε  «Στις αρχές Ιουλίου 2011, περίοδο κατά την οποία ο διευθυντής της υπηρεσίας έλειπε για διακοπές στην Τήνο και είχα αναλάβει εγώ την διεύθυνση της υπηρεσίας,  ήρθε χαρτί από τους οικονομικούς εισαγγελείς το οποίο ρωτούσε συγκεκριμένα πράγματα για οικονομικές ατασθαλίες που είχαν παρουσιαστεί, θέτοντας μάλιστα και χρονικό όριο για να απαντήσω.

Την στιγμή που συνέτασσα επιστολή απάντησης με την βοήθεια τμηματαρχών - πρώην πρεσβευτών, δέχτηκα τηλεφώνημα από τον προϊστάμενο μου κ. Θεοδωράκη, ο οποίος απαιτούσε να μην απαντήσω σε κανένα ερώτημα των οικονομικών εισαγγελέων, αλλά εγώ συνέχισα κανονικά το έργο μου, υπενθυμίζοντας του ότι από την στιγμή που εκείνος έλειπε με άδεια, εγώ ήμουν ο υπεύθυνος της υπηρεσίας και παρά το γεγονός ότι δεχόμουν αμέτρητα τηλεφωνήματα για να μην συντάξω τις απαντήσεις, εγώ συνέχισα κανονικά. Θα είχα ποινικές επιπτώσεις αν δεν το έπραττα.

Την επόμενη ημέρα με καλεί από την Ύδρα ο τότε προσωπάρχης του Υπουργείου Εξωτερικών, κ. Σαρρής, ο οποίος τώρα είναι πρέσβης στην Πράγα και μου ζήτησε, εκτελώντας ίσως εντολές,  να εξαφανιστώ από το κτίριο της ΥΔΑΣ προκειμένου να μη με βρουν οι οικονομικοί εισαγγελείς αλλά εγώ αρνήθηκα να το πράξω.

Λόγω των αντιρρήσεων που εξέφραζα για τον τρόπο διαχείρισης των χρημάτων προς τη ΜΚΟ δέχτηκα τεράστιο πόλεμο. Θυμάμαι πως όλοι οι υπάλληλοι της υπηρεσίας ήταν φοβισμένοι και τρομαγμένοι ενώ υφιστάμενοι μου τμηματάρχες μου έλεγαν πως αν τελικά οι οικονομικοί εισαγγελείς ερευνήσουν την ΥΔΑΣ, θα πάθουν υπερκόπωση με αυτά που θα βρουν.

Τελικά δεν είχα την ευτυχία τους υποδεχτώ αφού στα μέσα Ιουλίου ήρθε από το ΥΠΕΞ, έγγραφο με το οποίο απομακρυνόμουν από την υπηρεσία», κατέληξε ο κ. Μάτσης.






ΓΙΑ ΜΠΙΖΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ... - *ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΓΗΡΙΑ!*


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η πολυ γνωστη ελληνιδα πολιτικος με την ευαισθητη αδελφη ποιοα ειναι η Ντορα Δρακουμελ Μπακογιαννη Μητσοτακη;;;;;;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...