Ένας...γνωστός - άγνωστος για την Κρήτη εργολάβος 'χτύπησε' χθες με τη μεγαλύτερη έκπτωση το έργο του δρόμου της Μεσαράς, Η εργολαβία των 47 εκατομμυρίων ευρώ που αφορά το έργο Αγία Βαρβάρα- Απομαρμάς και κυρίως ό,τι άφησε πίσω της η προηγούμενη εργολαβία με τις κατολισθήσεις και τα άλλα προβλήματα, ‘χτυπήθηκε’ από 13 μεγάλες εταιρείες, αλλά την έκπληξη την έκανε η κατασκευαστική εταιρεία ‘Κλέαρχος Ρούτσης» ,που ,τουλάχιστον στην Κρήτη, πρώτη φορά παίρνει μεγάλο έργο. Σχεδόν δεν είναι γνωστή, στους κύκλους του ΟΑΚ δεν την...ήξεραν καν. Κι όμως είναι ο προσωρινός μειοδότης με έκπτωση 35,82%!."Ελπίζουμε να είναι καλός εργολάβος, αν και μέχρι τώρα δεν είχαμε ακούσει κάτι" είπε στέλεχος του ΟΑΚ στο CRETALIVE. Και η αλήθεια είναι ότι η εταιρεία είναι γνωστή από μια υπόθεση με αρχαία στην Πολιτεία και την υπόθεση Παυλίδη. Στο υπουργείο κατατέθηκαν οι πρόσφορες που ανοίχτηκαν και προέκυψε η καλύτερη προσφορά από τον ΚΛ.Ρούτση και ακολούθησε με μικρή διαφορά η κοινοπραξία ΔΟΜΙΚΗ Κρήτης- ΕΡΕΤΒΟ- ΕΚΤΕΡ με 35,45% (η ίδια που κάνει το έργο του δρόμου Γούρνες- Χερσόνησος.) Τρίτη μειοψηφούσα είναι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 33,64% (κάνει τη σήραγγα στον Αποσελέμη) και τέταρτη η J&P ABAΞ που είχε την προηγούμενη εργολαβία του δρόμου της Μεσαράς!
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014
Άμα δεν υπάρχουν ..αρχαία, θα δείτε τους όρχεις μας, .Οχι… δρόμο.
Ένας...γνωστός - άγνωστος για την Κρήτη εργολάβος 'χτύπησε' χθες με τη μεγαλύτερη έκπτωση το έργο του δρόμου της Μεσαράς, Η εργολαβία των 47 εκατομμυρίων ευρώ που αφορά το έργο Αγία Βαρβάρα- Απομαρμάς και κυρίως ό,τι άφησε πίσω της η προηγούμενη εργολαβία με τις κατολισθήσεις και τα άλλα προβλήματα, ‘χτυπήθηκε’ από 13 μεγάλες εταιρείες, αλλά την έκπληξη την έκανε η κατασκευαστική εταιρεία ‘Κλέαρχος Ρούτσης» ,που ,τουλάχιστον στην Κρήτη, πρώτη φορά παίρνει μεγάλο έργο. Σχεδόν δεν είναι γνωστή, στους κύκλους του ΟΑΚ δεν την...ήξεραν καν. Κι όμως είναι ο προσωρινός μειοδότης με έκπτωση 35,82%!."Ελπίζουμε να είναι καλός εργολάβος, αν και μέχρι τώρα δεν είχαμε ακούσει κάτι" είπε στέλεχος του ΟΑΚ στο CRETALIVE. Και η αλήθεια είναι ότι η εταιρεία είναι γνωστή από μια υπόθεση με αρχαία στην Πολιτεία και την υπόθεση Παυλίδη. Στο υπουργείο κατατέθηκαν οι πρόσφορες που ανοίχτηκαν και προέκυψε η καλύτερη προσφορά από τον ΚΛ.Ρούτση και ακολούθησε με μικρή διαφορά η κοινοπραξία ΔΟΜΙΚΗ Κρήτης- ΕΡΕΤΒΟ- ΕΚΤΕΡ με 35,45% (η ίδια που κάνει το έργο του δρόμου Γούρνες- Χερσόνησος.) Τρίτη μειοψηφούσα είναι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 33,64% (κάνει τη σήραγγα στον Αποσελέμη) και τέταρτη η J&P ABAΞ που είχε την προηγούμενη εργολαβία του δρόμου της Μεσαράς!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου