Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Άπαιχτη η Στανίση . «Το υπουργείο πολιτισμού θα το δεχόμουν. Το οικονομικών ΟΧΙ »



«Εγώ, μάνα μου, δεν θα σώσω την Ελλάδα. Ένα λιθαράκι θέλω να βάλω. Άνθρωπος του μεροκάματου είμαι, όπου μπορώ να προσφέρω, είμαι διαθέσιμη», λέει στο «Έθνος της Κυριακής» η Κατερίνα Στανίση, που είναι υποψήφια με την Τελεία του Απόστολου Γκλέτσου στην Ημαθία, την ώρα που ετοιμάζει τα πράγματά της για την Ορεστιάδα, έναν ακόμη σταθμό της πανελλαδικής της περιοδείας. Της μουσικής, γιατί προεκλογική εκστρατεία δεν θα κάνει.
«Αυτά τα ανέλαβε μία ισχυρή ομάδα γύρω από τον Γκλέτσο», σημειώνει. «Ούτε γραφεία θα ανοίξω ούτε λόγους θα βγάλω ούτε κόσμο θα πάρω να δουλεύει για μένα. Τι να κάνω, promotion στον εαυτό μου; Εγώ για τον Απόστολο θα αγωνιστώ, εκείνον θα βοηθήσω», συμπληρώνει.
 «Τι λόγο να βγάλω; Τι να πω; Δεν έχω εμπειρία από αυτά ούτε φιλοδοξώ να γίνω πολιτικός. Μου είπε ο Αποστόλης να βοηθήσω και απάντησα: «Πάμε. Έχω, όμως, τη σιγουριά ότι θα πάω καλά»,
Η Κατερίνα Στανίση δεν είναι πολιτικοποιημένη ούτε κομματικοποιημένη, είναι απλά... ανακατωμένη. «Ψήφισα πολλές φορές κόμματα για τα οποία μετάνιωσα και μάλιστα πολύ γρήγορα. Ανακατωμένη είμαι. Πιστεύω ότι τώρα είναι η ώρα να πάμε όλοι μαζί. Στο σημείο που είναι ο κόσμος, δεν έχουμε την πολυτέλεια να λέμε «είμαι με αυτόν, είμαι με τον άλλον», πρέπει να αφήσουμε στην άκρη τον εγωισμό μας και να κοιτάξουμε τον κοσμάκη που πεινάει και υποφέρει. Γιατί, πίστεψέ με, ο κόσμος εκεί έξω πεινάει πολύ», λέει.
Και όχι, δεν εξοργίζεται όταν ακούει πως μια μπουζουξού δεν πρέπει να εμπλέκεται στην πολιτική. Ούτε και γελάει βέβαια, σκέφτεται λίγο και απαντά.
«Δεν κατάλαβα, εμείς που δουλεύουμε στα μπουζούκια δεν έχουμε άποψη; Γιατί; Ποιος το λέει αυτό; Εγώ, μανούλα μου, είμαι όλη νύχτα με τον απλό κόσμο, βλέπω πώς συμπεριφέρεται και ξέρω πόσο υποφέρει. Τελεία... για να συνηθίζω και το κόμμα, στο οποίο είμαι υποψήφια», αναφέρει.
“Για να κάνεις καριέρα πολιτικού χρειάζονται και κάποιες γραμματικές γνώσεις, αλλά πάνω από όλα πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα πτυχία δεν κάνουν ούτε τον άνθρωπο ούτε τον πολιτικό ούτε τον καλλιτέχνη. Ο σκοπός είναι να ξέρεις πάνω – κάτω τι γίνεται για να μπορέσεις να υποστηρίξεις τη μεσαία τάξη, ώστε με τις κατάλληλες κινήσεις να βγούμε από την φτώχεια που μας δέρνει αυτή την εποχή. Όχι να κάθεσαι στην καρέκλα σου και να διατάζεις, αλλά να κατεβαίνεις και να βρίσκεσαι δίπλα στον λαό, που πηγαίνει στη λαϊκή ή στο παζάρι στο τέλος που κλείνουν και μαζεύει από κάτω για να φάει… Αυτά τα ξέρουν οι πολιτικοί; Τα βλέπουν; Τα ζουν; Εγώ κρατάω επαφή με αυτήν τη μερίδα του λαού, γι’ αυτό μπορώ και συμπονώ. 
Θέλω να βοηθήσω και να φανώ χρήσιμη”, πρόσθεσε σε άλλο σημείο, λέγοντας πως θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη στον τομέα της φιλανθρωπίας.
“Υπάρχει μεγάλη αδυναμία σε αυτόν τον τομέα. Σε ό,τι έχει σχέση με τον άνθρωπο, την πείνα, τα συσσίτια της Εκκλησίας, με το γεγονός ότι οι άνθρωποι έκλεισαν τα μαγαζιά τους και έμειναν χωρίς εργασία. Δεν θα ασχοληθώ με την Οικονομία. Εκεί δεν μπορώ να σταθώ. Τα ανθρώπινα, τα καθημερινά με ενδιαφέρουν κι εκεί μπορώ να βοηθήσω”.

“Κι αν σας προτείνουν το Υπουργείο Πολιτισμού ρώτησε η δημοσιογράφος.

“Βεβαίως, μπορώ να ασχοληθώ, γιατί γνωρίζω πολύ καλά αυτόν τον χώρο. Τον έχω σπουδάσει, τον ξέρω πλέον έπειτα από τόσα χρόνια στη νύχτα. Ξέρω πού πονάει η δουλειά. Να ανοιχτούν μαγαζιά, μουσικές σκηνές, να δουλέψουν οι άνθρωποι, γιατί μέσα από αυτά τα μαγαζιά ζουν πολλές οικογένειες, όχι μόνο οι τραγουδιστές”, απάντησε η κ. Στανίση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...