Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Οεεεοο. Υπάρχει μίζα στην … «μηχανή» ;



Όλα τα λεφτά είναι η γραβάτα του ρεζιλοδήμαρχου.
'Έγγραφο υπουργείου 'Άμυνας ΗΠΑ, αποδεικνύει την ΑΛΗΘΕΙΑ για τα αεροσκάφη ORION P-3 και τα 500 εκατομ.
Η προηγούμενη κυβέρνηση (Σαμαρά-Βενιζέλου) είχε ζητήσει επίσημα την αναβάθμιση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας ΟRIOΝ Ρ-3Β, με κόστος 500 εκατομ. δολ. Το Στέητ Ντηπάρτμεντ είχε εγκρίνει το αίτημα της τότε ελληνικής κυβέρνησης και ενημερώθηκε το Κογκρέσο 6 Οκτωβρίου 2014 από το υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ. Το επίσημο αίτημα της Ελλάδας προς τις ΗΠΑ, εκτιμάται ότι υποβλήθηκε από τον τότε υπουργό 'Άμυνας Δημ. Αβραμόπουλο, στον τότε Αμερικανό ομόλογό του Τσακ Χέϊγκελ, στις 21 Αυγούστου 2014, στην συνάντησή τους στην Ουάσιγκτον (Πεντάγωνο), αλλά ουδέποτε ανακοινώθηκε ή αναφέρθηκε οτιδήποτε στα ΜΜΕ... (Το έγγραφο του υπουργείου 'Αμυνας ΗΠΑ)
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Το υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ, μετά το ''ΟΚ'' του Στέητ Ντηπάρτμεντ, ΔΕΝ θα ενημέρωνε το Κογκρέσο αν η ελληνική κυβέρνηση (υπουργείο 'Αμυνας) ΔΕΝ είχε υποβάλει (γραπτή) ''επιστολή πρόθεσης'' (Letter of Intent), γιά αναβάθμιση των αεροσκαφών. Αυτή λογικά υποβλήθηκε πριν τις 6 Οκτωβρίου 2014 και αμέσως μετά υπήρξε προσύμφωνο. Αντί να μπερδεύεται η κυβέρνηση, με τις ανακοινώσεις και δηλώσεις για το ζήτημα και ειδικά με τις δηλώσεις του υπουργού Π. Καμμένου (που μπερδεύουν αντί να ξεκαθαρίζουν), γιατί δεν δίνει στην δημοσιότητα την επιστολή πρόθεσης-αίτημα;;; (Σημ.: Το ΚΥΣΕΑ επί προηγούμενης κυβέρνησης, ενέκρινε τυπικά την συμφωνία 13 Οκτωβρίου 2014).
Η ''μίζα'' και το λάθος του Παν. Καμμένου: Επειδή ο υπουργός φημίζεται για την τάση του να μιλά περισσότερο και να σκέπτεται λιγότερο, τον ενημερώνουμε ότι η ''Lockheed Martin Aeronautics Company'' θα δώσει ''προμήθεια-μίζα'' 10-15 εκατομ. δολ. (πάγια τακτική-κανόνας). Και αυτό επειδή η υπογραφείσα συμφωνία της Ελλάδας ΔΕΝ είναι με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά με ιδιωτική εταιρία (Lockheed Martin). Καλά θα κάνει ο υπουργός, να ψάξει να βρει ΠΟΥ πήγε η ''προμήθεια-μίζα'' (ή ΠΟΥ θα πάει), αντί να ''δηλώνει'' ότι δεν υπάρχει ''προμήθεια-μίζα'', επειδή έτσι εκτίθεται.
Σημ.: Η συμφωνία ΔΕΝ είναι ''διακρατική''. Δεν υπογράφηκε με υπουργείο ή κρατικό φορέα ΗΠΑ. Υπογράφηκε μεταξύ Ελλάδας και ιδιωτικής εταιρίας.

Η υπόθεση με την ''αναβάθμιση'' των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας ORION P-3

Η ''αναβάθμιση'' θα κοστίσει στην Ελλάδα 100 εκατομ. δολ. το ένα, δηλ. 500 εκατομ. συνολικά, για 5 παλιά αεροσκάφη. Η αγορά καινούργιων κόστιζε λιγότερα από 50 εκατομ. (πενήντα εκατομ. δολ.) το ένα. (Δείτε το κόστος κάθε καινούργιου αεροσκάφους στα ακόλουθα links: Υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ- NAVY, εγκυκλοπαίδεια Wikipedia, τεχνικά και λοιπά χαρακτηριστικά, ανεξάρτητο Οργανισμό για αεροσκάφη). Η παραγωγή των αεροσκαφών Orion P-3B ναυτικής συνεργασίας, σταμάτησε πριν...15 χρόνια.
Με τα ίδια χρήματα αναβάθμισης πέντε ORION P-3B, θα μπορούσαν να αγοραστούν δύο ολοκαίνουργα Ρ-8 ''Πoσειδών''σύγχρονης τεχνολογίας.

Πηγή

Κατά το υπουργείο η λύση της αναβάθμισης κρίνεται συμφερότερη? από την προμήθεια νέων αεροσκαφών για πολλούς λόγους.
Ο χρόνος ζωής των αεροσκαφών παρατείνεται για τουλάχιστον 20 χρόνια, διαθέτουμε ήδη ανταλλακτικά για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους, εκπαιδευμένο προσωπικό, οργανωμένη μονάδα υποστήριξης.
Είχε προταθεί η προμήθεια παροπλισμένων αεροσκαφών του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, τα οποία όμως χρειάζονταν τις ίδιες εργασίες αναβάθμισης με μεγαλύτερο κόστος ώστε να είναι διαθέσιμα ενώ όλες οι εργασίες θα γίνονταν στις ΗΠΑ και όχι στην Ελλάδα.
Το ΓΕΝ είχε εισηγηθεί να γίνει επισκευή μέσω FMS και πέρασε ΚΥΣΕΑ από την προηγούμενη κυβέρνηση τον Αύγουστο του 2014. Στη συνέχεια η ίδια συμφωνία προσυπεγράφη και πέρασε ΚΥΣΕΑ με τους ίδιους όρους και την χρηματοδότηση από την σημερινή κυβέρνηση στις 15 Μαρτίου 2015 που ήταν η καταληκτική ημερομηνία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...