Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Διαφήμιση «στα μέτρα τους» όπως λέει και η… Πειραιώς.





Δεν μπορεί να ξέρουμε αν αληθεύει η παρακάτω είδηση που διαβάζουμε σε Κυριακάτικη εφημερίδα – στο «Παρόν»- αλλά αν ισχύει είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση που μας δείχνει τον τρόπο με τον οποίο η προηγούμενη κυβέρνηση μέσω τραπεζο-διαφήμισης , «μπούκωνε» με ζεστό χρήμα τα καθεστηκυία ΜΜΕ και δημοσιογράφους  για να τους καταντάει φερέφωνα της πολιτικής της.
Σύμφωνα λοιπόν με το δημοσίευμα που αναφέραμε το μπάτζετ που χειριζόταν ο υπεύθυνος της Διεύθυνσης Δημοσίων Σχέσεων και Τύπου της Εθνικής τράπεζας ήταν 13.000.000 ευρώ τον χρόνο! 

Τώρα το πόσο είναι εύκολο να δεχθεί κανείς ότι το τεράστιο αυτό ποσό το διέθετε η τράπεζα για να κάνει … δημόσιες σχέσεις ;  Άστα να πάνε. Σε μια εποχή που οι τράπεζες ισχυρίζονται ότι έχουν «στεγνώσει» αυτό ρευστό, η Εθνική είχε την δυνατότητα να σκορπάει τέτοια ποσά .. για να φτιάχνει το προφίλ της;

Λογικά κάποιος εισαγγελέας δεν θα έπρεπε να ασχοληθεί και μ’ αυτή την περίπτωση που σου δίνει την αίσθηση ενός μεγάλου σκανδάλου; (αν φυσικά έχει βάση το δημοσίευμα).
Δείτε και το κατόρθωμα της ΔΕΗ εν μέσω μνημονίων.
Μιλάμε για τον Οργανισμό ο οποίος είδε όλα αυτά τα χρόνια του χυδαίου χαρατσιού εκατομμύρια πελάτες του να περιμένουν στο κρύο, στη ζέστη, στη βροχή, ανθρώπους όλων των ηλικιών για να πληρώσουν το ρεύμα.
Πολλοί από αυτούς δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα με αποτέλεσμα η ΔΕΗ να τους κόβει το ρεύμα. Ετσι παιδάκια κατέληξαν να διαβάζουν μέσα στο κρύο με τα κεριά ενώ οικογένειες στην Ελλάδα του 2015 δεν είχαν την δυνατότητα να κάνουν ένα ζεστό μπάνιο.
Την ίδια ώρα η ΔΕΗ που διοικούσε ο Ζερβός-για τον οποίο εκφράστηκε με τα καλύτερα λόγια ο εργατοπατέρας Φωτόπουλος-μοίραζε 5 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ. Για να διαφημίσει το ρεύμα!
Φοβερό, έ; Ένας μονοπωλιακός οργανισμός μοίρασε από το 2012 έως τον Απρίλιο του 2014, 5 εκατομμύρια ευρώ για να διαφημίσει το ρεύμα το οποίο την ίδια στιγμή στερούσε από φτωχούς και ανήμπορους καταναλωτές.
Δηλαδή την ώρα που ανήλικα παιδάκια προσπαθούσαν να διαβάσουν με κεριά και τουρτουρίζοντας στο κρύο το βαθιά διεφθαρμένο κράτος της ΔΕΗ-που είναι και μονοπώλιο-τάιζε τα κρατικοδίαιτα ΜΜΕ. Μεγάλο μέρος των χρημάτων δίνεται σε εφημερίδες, ραδιόφωνα, κανάλια και ιστοσελίδες με ανύπαρκτες κυκλοφορίες, ακροαματικότητες, επισκεψιμότητες. Αν περιμένετε στην Κολομβία των Βαλκανίων να απολογηθούν γι αυτήν την κατάντια οι εμπλεκόμενοι είστε γελασμένοι. Αναπαύονται στις πολυτελείς βίλες τους. Και οι εμπλεκόμενοι σ΄ αυτού του είδους την "επικοινωνία" της ΔΕΗ θα έπρεπε να είναι υπόθεση Εισαγγελέα.
Την αποκάλυψη έφερε στην δημοσιότητα το Olympia.gr

Όσο για την τρομακτική διαφήμιση της Πειραιώς είναι… άνευ σχολίων. Πρέπει να είναι πολλαπλάσια της Εθνικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...