Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Ας μιλήσουμε και λίγο για διδασκαλία, και για παιδεία..





Άραγε του χρόνου ο δάσκαλος θα προσληφθεί ή ο Μιχάλης θα μείνει ...ορφανός  Γροθιά στο στομάχι του σαπιοκοιλιά και του βρώμικου συστήματος που υπηρετεί δουλικά, και που του φταίνε οι "πρίγκιπες"  τα φωνήεντα της Ελληνικής γλώσσας, και τα αρχαία. Ε …λοιπόν  Κόπρειε όδευε εις συνουσίαν.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ : "Ο μαθητής μου ο Μιχάλης κι εγώ, αποχαιρετούμε τη φετινή σχολική χρονιά τραγουδώντας μαζί ένα...τραγούδι που έγραψα για εκείνον. Για όλα όσα μου έμαθε.
 Το αφιερώνουμε σε όλους εμάς τους μεγάλους και "σοφούς" που πολλές φορές ξεχνάμε τις πιο απλές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες της ζωής". Αυτός ο δάσκαλος, είναι στο σχολείο στα Μαριτσά της Ρόδου


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχω μια απορία και θέλω να μου την λύσεις εάν μπορείς . Eχεις στατιστικά; Ποιο πολλοί ποιο είδαν .Αυτό το πόστ η της Ματσούκας;

Ixnos είπε...

Άστο φίλε μην το ψάχνεις .Με τρομακτική διαφορά η Ματσούκα πρώτη. Τα κοινωνικά δεν παίζουν. Καμιά φορά για να περάσουμε κάτι ενδιαφέρον και να το διαβάσουν, βάζουμε λίγο γυμνή Φώτο .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...