Δεν είναι ώρα για να αναλωθούμε στο τι φταίει για την αποτυχία της εθνικής να προκριθεί στην επόμενη φάση. Η καλή μέρα φάνηκε από το πρωί .Σημασία έχει ότι δεν φεύγουμε διασυρμένοι με σκυμμένο κεφάλι, όπως στην προηγούμενη συμμετοχή μας. Η Ελλάδα είχε τα φόντα να περάσει, αλλά το πρώτο αποτέλεσμα με την Κορέα, ήταν και..μοιραίο. Δεν πειράζει το ποδόσφαιρο αυτά έχει. Τα παιδιά μας εκπροσώπησαν με όσες δυνάμεις είχαν, και έκαναν ότι μπορούσαν. Αυτό έχει σημασία. Εξάλλου στην μπάλα κάποιος χάνει κάποιος κερδίζει. Δεν μπορεί να κερδίζουν όλοι. Τους ευχόμαστε καλή επιστροφή και καλή συνέχεια.
Σαουδική Αραβία: 100 εκτελέσεις από την αρχή του χρόνου
-
Με την εκτέλεση επτά ακόμα ανθρώπων σήμερα -εκ των οποίων οι πέντε για
διακίνηση ναρκωτικών- ο συνολικός αριθμός των εκτελέσεων στη Σαουδική
Αραβία από τη...
Πριν από 1 ώρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου