Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ψηφήστε με, γ@μήστε με, κι΄αφήστε με.

Ζωντανή εκπομπή στο δικό της blog ξεκινά από την Πέμπτη (24/6) η Έφη Σαρρή με τίτλο «Ακατάλληλο με την Έφη»! Όπως αναφέρει η εφημερίδα Espresso, η τραγουδίστρια δε θα βρίσκεται σε κάποιο στούντιο αλλά από το σπίτι της και σε κάποιες περιπτώσεις από την κρεβατοκάμαρά της! Η επικοινωνία με το κοινό θα γίνεται μέσω ( ΡΟΖ; )τηλεφώνου. «Πριν από λίγες ημέρες δημιούργησα το δικό μου διαδικτυακό τόπο και αρχίζω να εκπέμπω από την Πέμπτη. Είμαι πολύ χαρούμενη που θα κάνω μια εύθυμη νυχτερινή εκπομπή, η οποία θα βασίζεται σε συζητήσεις με τους θαυμαστές μου, αλλά και με οποιονδήποτε θέλει να μιλήσει μαζί μου. Αφορμή για την επικοινωνία μαζί τους θα αποτελούν τα τραγούδια μου και ειδικά οι τίτλοι τους. Για παράδειγμα "Σεισμός ερωτικός", "Τα κρεβάτια τα ξένα", "Μάλλον θα με δεις με κάποιον άλλον", "Ατύχησες", "Αγόρι καλοκαιρινό"... Σύμφωνα με τον κάθε τίτλο και όπως αυτόν τον αντιλαμβάνεται ο κόσμος θα κυμαίνονται οι συζητήσεις μας...», είπε στην εφημερίδα η Έφη Σαρρή. Όπως αναφέρει η ίδια, κατά τη διάρκεια της εκπομπής της θα συμπεριφέρεται σα να μην υπάρχει κάμερα και οι θαυμαστές της θα έχουν την ευκαιρία να τη δουν να κάνει γυμναστική, να βάφεται αλλά και να φτιάχνει τα μαλλιά της… στο μπάνιο; Θα έχουμε δηλαδή φάσεις τύπου …βίντεο; Μεγάλε Καρατζαφύρερ με τις υποψόφιες σου ?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...