H γερμανική εφημερίδα Handelsblatt
υποστηρίζει, επικαλούμενη αναφορές της ίδιας της Volkwagen, πως το λογισμικό
παραποίησης των τιμών των ρύπων είχε τοποθετηθεί σε οκτώ εκατομμύρια
ντιζελοκίνητα οχήματα στην ΕΕ. Η εφημερίδα επικαλείται
γνώση επιστολής που έστειλε η VW σε γερμανούς βουλευτές μετά το ξέσπασμα του
σκανδάλου.
Δεν είναι όμως μόνο αυτοί. Όλες οι εταιρίες έκαναν
το ίδιο κόλπο με το λογισμικό στα πετρελαιοκίνητα εν γνώσει των ευρωβολευτών, που άρπαξαν χοντρά ποσά για να μην... βλέπουν .
Στην επιστολή, με ημερομηνία 2 Οκτωβρίου την οποία έχει
συνυπογράψει ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και νυν λομπίστας της VW Τόμας
Στεγκ, αναφέρεται ότι από το σκάνδαλο επηρεάζονται οχήματα με κινητήρες ντίζελ
1.2, 1.6 και 2.0 λίτρων.
Μέχρι τώρα η VW είχε παραδεχθεί ότι τοποθέτησε το εν λόγω λογισμικό σε 11 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο, μεταξύ αυτών και 2,8 εκατομμύρια στη Γερμανία.
Στο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ εργάζονται περίπου 72.500 άνθρωποι και παράγονται κάθε χρόνο περισσότερα από 830.000 οχήματα. Σε παγκόσμιο επίπεδο οι εργαζόμενοι της VW φτάνουν τους 600.000.
Μέχρι τώρα η VW είχε παραδεχθεί ότι τοποθέτησε το εν λόγω λογισμικό σε 11 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο, μεταξύ αυτών και 2,8 εκατομμύρια στη Γερμανία.
Στο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ εργάζονται περίπου 72.500 άνθρωποι και παράγονται κάθε χρόνο περισσότερα από 830.000 οχήματα. Σε παγκόσμιο επίπεδο οι εργαζόμενοι της VW φτάνουν τους 600.000.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου