Η FIFA είναι η Ντραγκέτα του Ιφαντίνο που συνεχώς αποθεώνει τον Τράμπ...
-
*Jason Bageris*
*Αυτό που συμβαίνει στο Παγκόσμιο Κύπελλο της ντροπής με το Ιράν δεν έχει
προηγούμενο... Εκτός του γεγονότος ότι τους κάνουν συνέχεια ...
Πριν από 59 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
ΕΛΟΜΑΣ? ΑΥΤΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Δημοσίευση σχολίου